Hoppetaujenta Skrevet 7. august 2021 #1 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Jeg spiller ikke i korps, så er det sagt, men her og nå har jeg forvillet meg inn i korpsmusikkens verden og koser meg med sousa-marsjer så det står etter...og jeg lurer på om noen som selv spiller kan anbefale ting de liker, eller hvem som helst som liker denne formen for musikk...alle kan bidra. I dag skal jeg dykke ned i dette og marsjere litt, i alle fall mentalt. Endret 7. august 2021 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Del Skrevet 7. august 2021 Det er så mye flott korpsmusikk. Her er en av favorittene mine. Anonymkode: 3f6c5...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 7. august 2021 #3 Del Skrevet 7. august 2021 Spiller ikke selv. Men ja, janitsjar er stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 7. august 2021 #4 Del Skrevet 7. august 2021 Lincolnshire Posy Jeg spilte i korps før, og det er nok mitt favorittstykke gjennom tidene. Ikke marsjmusikk, men engelske folketoner som Grainger samlet og arrangerte for korps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Del Skrevet 7. august 2021 Holmenkollmarsjen. Anonymkode: 24a10...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Del Skrevet 7. august 2021 Og Valdresmarsjen. Anonymkode: 24a10...a99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 7. august 2021 #7 Del Skrevet 7. august 2021 Ei jeg jobbet med måtte ha fri hver 17 Mai. Hun var villig til å jobbe alle andre røde dager resten av året, bare hun fikk fri 17 Mai. Hun elsker korpsmusikk så inderlig at hun sjekker programmet for skolene i kommunen og legger opp ruta for å få med seg mest mulig korps. Hun farter dit hun kan få mest utbytte. Samtidig som hun ser på dette så gråter hun. Det er visstnok noe av det mest rørende hun kan se og høre. Bare hun snakker om det så blir hun tårevåt. Jeg syns det er koselig, men ikke sånn at jeg hører på det andre dager enn 17 Mai. En hel dag med det så hadde nok jeg begynt å grine også - av frustrasjon 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #8 Del Skrevet 7. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Del Skrevet 7. august 2021 Jeg er ikke så veldig fan av gatemarsjer. Synd at det er det folk flest forbinder med korps. Dra på en konsert en gang, så får du høre musikk som har mer til felles med symfoniorkester. Dere på vestlandet er bortskjemte med så mange gode korps! Eikanger-Bjørsvik: Anonymkode: 3f6c5...77a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå