AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Hvem er det her inne som har klart å stå i stormen helt aleine, og faktisk blitt sterkere og fått "livet tilbake"? Uansett grunn, din feil eller ikke, hvem har du hatt til støtte? Hvem og hva fikk du tilbake, og hva var det som skjedde siden alt ble ødelagt eller tapt i din situasjon? Anonymkode: 100dc...4a0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Det er helt sikkert noen her inne som har klart det. Anonymkode: 352ce...cd7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Oi...for et engasjement. Anonymkode: 100dc...4a0
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi...for et engasjement. Anonymkode: 100dc...4a0 Det er ikke så rart når spørsmålet du stiller er svært lite konkret. Du spør jo bare om noen gidder å legge ut en lang historie med masse detaljer om hvilken som helst kjip hendelse i livet sitt. Anonymkode: d4b91...7d6 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Ja, men jeg er jo så viktig. Jeg betyr så enormt for meg og min sti.....LIG e stiligere enn seriøst å ikke kast noe som helst, så før det spilles av så putter alle hendene sine og tar kontroll en plass i klærne så ikke noe kan bli kasta i veggene der. Dette er vi nok nødt å gå i ringen med for å 'redde klienten vår... Anonymkode: 100dc...4a0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men jeg er jo så viktig. Jeg betyr så enormt for meg og min sti.....LIG e stiligere enn seriøst å ikke kast noe som helst, så før det spilles av så putter alle hendene sine og tar kontroll en plass i klærne så ikke noe kan bli kasta i veggene der. Dette er vi nok nødt å gå i ringen med for å 'redde klienten vår... Anonymkode: 100dc...4a0 Jeg visste ikke at man kunne få tak i peyote i Norge. Anonymkode: d4b91...7d6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå