Gå til innhold

Tar du deg tid til at dama skal få komme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv en kvinne som har litt vanskelig for å komme. Kvinner kommer generelt etter lengre tid enn menn. Tar du deg tid til å la dama komme? Stresser du om hun ikke kommer? Har du prøvd å satt deg inn i hvorfor det tar litt tid? Kommuniserer du med dama? 😊

Jeg er glad i sex selv når jeg ikke kommer, jeg nyter det uansett så lenge det er gode vibber mellom oss.🌺Kan ha like stor nytelse, om ikke mer av å ha sex uten å komme også. Har bare sex med mennesker jeg har følelser for. Men, opplever at jeg ikke blir gitt nok tid eller oppmerksomhet til å få komme, noe som igjen stresser meg. Når jeg stresser ødelegger det igjen for muligheten til å komme.

Du som mann (eller lesbisk kvinne for den del) : Hva gjør dere for å sørge for at dama får komme(av og til)? 😊 Og: Synes du det er negativt om hun ikke kommer? Evt hvorfor? Og forstår dere hvorfor? Tar dere det personlig? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig sørger jeg for at hun kommer bittelitt før meg eller helst samtidlig....ellers kunne jeg jo like godt ha runket..,( og spart 10 min.🤭 ,)

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat samme problemstilling som deg ts. Har en partner som er villig til å gi men han blir sliten etter 15 min med oralsex noe jeg forstår. Elsker samleie og sex generelt og har ikke et behov for å komme. Vi har kun samleie når jeg er veldig kåt så da føles det nesten som å komme. Men skulle ønske han tok seg tid og ikke gav uttrykk for at han var "litt sliten"..

Anonymkode: 5240a...28a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har akkurat samme problemstilling som deg ts. Har en partner som er villig til å gi men han blir sliten etter 15 min med oralsex noe jeg forstår. Elsker samleie og sex generelt og har ikke et behov for å komme. Vi har kun samleie når jeg er veldig kåt så da føles det nesten som å komme. Men skulle ønske han tok seg tid og ikke gav uttrykk for at han var "litt sliten"..

Anonymkode: 5240a...28a

Skjønner. Det er litt derfor jeg lurer på om det er noe de evt tar personlig? Om ikke bevisst, kanskje underbevisst? At da er det liksom 'ikke verdt å prøve' engang? Tror ikke det er egoistiske grunner som ligger bak de fleste tilfeller. Ihvertfall ikke der hvor det er snakk om mennesker som har følelser for hverandre, og behandler hverandre på en kjærlig måte ellers. 

Skrevet

Er litt situasjonsbetinget og kommer selvfølgelig an på dama. Jeg bruker (slitsomt) lang til på å komme og det skal godt gjøres at jeg kommer først, så utholdenheten er sjelden et problem. Jeg må ikke nødvendigvis komme, så om jeg er med ei damesom kommer lett og flere ganger, så gir jeg meg når jeg ikke orker mer 😂

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke, mine to siste forhold har vært med kvinner som kom fra forhold med mange år med dårlig sex og null orgasmer, ifølge dem selv.

Etter en liten stund med meg utviklet begge seg til rene orgasmefabrikker som sjelden kom færre enn tre ganger, oftest fem eller flere.

Så ja, det gjør jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Husk at det er du som skal ta ansvar for din egen orgasme. Du som skal styre og kommunisere hva du ønsker, og du må selvsagt bruke hånda og eventuelt en vibrator.

Hva jeg gjør? Prøver å starte rolig, spør ikke om hun er nære eller om hun kom. Spør om det er noe hun har lyst til. Slikker og fingrer, og penetrerer samtidig som hun bruker hånda selv.

Dette kan en utfordring i sexlivet. Som du sier må det være en grense for hvor lenge en partner skal slikke og fingre etc, blir det en slitsom jobb ødelegger det alt

Anonymkode: 94d8b...d83

• Liker 3
Skrevet
Elida88 skrev (12 minutter siden):

Jeg er selv en kvinne som har litt vanskelig for å komme. Kvinner kommer generelt etter lengre tid enn menn. Tar du deg tid til å la dama komme? Stresser du om hun ikke kommer? Har du prøvd å satt deg inn i hvorfor det tar litt tid? Kommuniserer du med dama? 😊

Jeg er glad i sex selv når jeg ikke kommer, jeg nyter det uansett så lenge det er gode vibber mellom oss.🌺Kan ha like stor nytelse, om ikke mer av å ha sex uten å komme også. Har bare sex med mennesker jeg har følelser for. Men, opplever at jeg ikke blir gitt nok tid eller oppmerksomhet til å få komme, noe som igjen stresser meg. Når jeg stresser ødelegger det igjen for muligheten til å komme.

Du som mann (eller lesbisk kvinne for den del) : Hva gjør dere for å sørge for at dama får komme(av og til)? 😊 Og: Synes du det er negativt om hun ikke kommer? Evt hvorfor? Og forstår dere hvorfor? Tar dere det personlig? 

Ja alltid. Bruker mye tid på henne så hun blir trygg på meg. Stryke, massere, kline klå, gni, tafse, slikke, suge ja alt i mange timer. 

Noe av det deiligste jeg gjør er å slikke henne til orgasme. Med rolige bevegelser og kansje en finger inn for litt trykk på G. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, Elida88 said:

Det gjelder vel å skape en sterk seksuell tenning for så å ri på bølgen ved å gi god oralsex eller annet. Hva med å be partneren din gi deg god massasje først, slik at du får tid til å bygge opp lyst? Viktig at han prioriterer deg først, 

• Liker 3
Skrevet
mannfolket skrev (4 minutter siden):

Det gjelder vel å skape en sterk seksuell tenning for så å ri på bølgen ved å gi god oralsex eller annet. Hva med å be partneren din gi deg god massasje først, slik at du får tid til å bygge opp lyst? Viktig at han prioriterer deg først, 

Ja, kan prøve på det😊 Bare oppleves ofte som at det blir 'rett på' penetrering som oftest. Og det er vanskelig å kommunisere om dette, da det blir avvist /missforstått. 

• Liker 1
Skrevet

Som regel alltid orgasme til dama, oral + leketøy til hun nesten kommer, så penetrering og leketøy til hun er der. Kommer jeg først gjør jeg henne ferdig før vi gir oss… 😎

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker utrolig godt å ligge å kose, ta på hverandre og leke. Er det full penetrering med en gang kommer en jo fort. Deilig å spare litt på det til slutt. Utrolig deilig når dama for orgasme når en koser. 

• Liker 1
Skrevet
Elida88 skrev (14 minutter siden):

Ja, kan prøve på det😊 Bare oppleves ofte som at det blir 'rett på' penetrering som oftest. Og det er vanskelig å kommunisere om dette, da det blir avvist /missforstått. 

Der er vel hele problemet i et nøtteskall? 

Kvinner er forskjellige men det jeg synes fungerer ( for meg og) er å møte til seansen som en mann..

Jeg kjører mitt show og gir henne alltid litt mindre enn hun trenger ...teaser henne til hun ber om nåde...

Så når hun er mer enn klar...knuller jeg gørra utav henne..:)

Skrevet
ABM skrev (7 minutter siden):

Der er vel hele problemet i et nøtteskall? 

Kvinner er forskjellige men det jeg synes fungerer ( for meg og) er å møte til seansen som en mann..

Jeg kjører mitt show og gir henne alltid litt mindre enn hun trenger ...teaser henne til hun ber om nåde...

Så når hun er mer enn klar...knuller jeg gørra utav henne..:)

Høres bra ut👍 

Men hvordan kommunisere godt om dette, uten at det blir missforstått? Da særlig litt emosjonelt utilgjengelige menn😅 Det er vanskelig å komme nært innpå dem. Noe som er synd, for da skjer det misforståelser. 

Gjest irkan90
Skrevet
2 hours ago, Elida88 said:

Skjønner. Det er litt derfor jeg lurer på om det er noe de evt tar personlig? Om ikke bevisst, kanskje underbevisst? At da er det liksom 'ikke verdt å prøve' engang? Tror ikke det er egoistiske grunner som ligger bak de fleste tilfeller. Ihvertfall ikke der hvor det er snakk om mennesker som har følelser for hverandre, og behandler hverandre på en kjærlig måte ellers. 

Ja, det skal jeg være ærlig på. Jeg blir skuffet dersom hun ikke kommer, og kan ta det personlig. På sikt kan jeg sikkert begynne å bli motløs. Har rett og slett en del å jobbe med der!

Skrevet
Elida88 skrev (30 minutter siden):

Høres bra ut👍 

Men hvordan kommunisere godt om dette, uten at det blir missforstått? Da særlig litt emosjonelt utilgjengelige menn😅 Det er vanskelig å komme nært innpå dem. Noe som er synd, for da skjer det misforståelser. 

Kan jo bare svare for lille meg..men kan det være enklere om du bunnsmører selvfølelsen deres og bygger de litt opp?...for så å spørre om en fantastisk mann som de kanskje kan bruke tid på å gi deg litt nytelse?🤭

Jeg har ikke sex hvis det ikke er følelser med i spillet...vil føle en mental orgasme og et følelsesmessig bånd til kvinnen også ...ren tømming gir meg akkurat like mye som en "pisse lengst" konkurranse...Mulig den tilnærmingen til sex fungerer bedre for kvinnen enn rent fysisk begjær?.aner ikke..🌹

Skrevet
ABM skrev (8 minutter siden):

Kan jo bare svare for lille meg..men kan det være enklere om du bunnsmører selvfølelsen deres og bygger de litt opp?...for så å spørre om en fantastisk mann som de kanskje kan bruke tid på å gi deg litt nytelse?🤭

Jeg har ikke sex hvis det ikke er følelser med i spillet...vil føle en mental orgasme og et følelsesmessig bånd til kvinnen også ...ren tømming gir meg akkurat like mye som en "pisse lengst" konkurranse...Mulig den tilnærmingen til sex fungerer bedre for kvinnen enn rent fysisk begjær?.aner ikke..🌹

Ja det tror jeg☺️ Kan forberede meg litt på hvordan jeg skal uttrykke meg når jeg tar opp temaet. Fokusere ekstra på alt jeg elsker og nyter først og fremst 😊 

Høres ut som du gjør det helt riktig😃🔥

Skrevet
irkan90 skrev (20 minutter siden):

Ja, det skal jeg være ærlig på. Jeg blir skuffet dersom hun ikke kommer, og kan ta det personlig. På sikt kan jeg sikkert begynne å bli motløs. Har rett og slett en del å jobbe med der!

🙁 Kjipt at det er sånn, men props til deg for at du er bevisst på det 🌺 

Det er ikke menn sin feil, men det er ikke kvinnens feil heller. 😊 Tror dette lett kan skape misforståelser dessverre! 

Skrevet

Egentlig ja, men kommer an på situasjonen. Er en ute etter en kjapp en så er det ikke alltid nødvendig, ihvertfall ifølge eksen. Da handler det mer om nærhet og intiminitet.

Skrevet
Elida88 skrev (12 minutter siden):

Ja det tror jeg☺️ Kan forberede meg litt på hvordan jeg skal uttrykke meg når jeg tar opp temaet. Fokusere ekstra på alt jeg elsker og nyter først og fremst 😊 

Høres ut som du gjør det helt riktig😃🔥

Ingen gjør alt riktig og jeg er bare en mann jeg og..lykke til da!🌹

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...