Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har snakket sammen, han spør om å adde meg på snap, kan jo ikje akk si nei, så gir han snappen

sender han en snap av meg og han sender en tilbake, men greia er jeg orker faktisk ikke det…

Jeg har liksom et liv og kommer ikke til å se fresh og bra ut 24/7 og jeg kommer ikke til å sitte stelt ut bare for å snappe

Jeg orker bare ikke, har ikke energien. Jeg vet det ikke er noe seriøst så derfor ser jeg heller ikke vitsen med å bruke energien på det. Jeg vil heller gå videre med mitt daglige liv, når jeg kommer hjem fra jobb, ta av meg sminken, sette opp håret og skifte til noe komfortabel å sette meg ned å slappe av

Har heller ikje lyst til å sende et bilde av det svette trynet mitt etter trening akk

Jeg vet det på en måte er veldig urettferdig og galt av meg. Nå åpner jeg ikke mer snapper av disse folka

Noen har jeg reada i flere dager, å jeg vet det absolutt ikke er snilt, men er vel dette som skjer når jeg ikke klarer å si nei til å gi snappen

jeg er liksom ikke så komfortabel med å snappe folk jeg såvidt kjenner og jeg føler når de spør den måten de gjør så setter de meg i en posisjon sånn at du ikke kan si nei

noen som kjenner seg igjen eller har tips til hvordan eg kan håndtere det til fremtidige episoder?

Anonymkode: b340f...570

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett hele greia. Jeg orker heller ikke sånn bildestyr, det holder i massevis med vanlige meldinger.

Anonymkode: fcb5e...255

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du å se fresh og bra ut hele tiden for å sende en snap da?

Anonymkode: a9bb9...be7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke snappe bilder av deg selv. 

Anonymkode: 2ae33...849

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

føler med deg, hvorfor må samtalen flyttes så fort over til snap, hva er gale med å ta det litt rolig og skrive og bli litt bedre kjent

Anonymkode: 9d513...592

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare snap det du føler! om det så er gulvet eller himmelen, ikke utsett deg for noe du ikke er komfortabel med, hvis fyren ikke er fornøyd, nei da får han leve med det, han må forstå at ikke alle er like keen på å sende bilde av seg selv til ukjente og kommer til å se bra ut 24 timer i døgnetman skal liksom gå videre i vårt eget liv også

Anonymkode: 238d6...7b9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte litt som deg, ts, i forhold til snap. Videre tenkte jeg også at det er jo via meldinger man blir kjent - ikke ved å sende snapper. 

Jeg var skeptisk til snapchat selv. Der har jeg endret mening. Når man dater og skal bli kjent opplever jeg nå at det er lettere å ha ting å snakke om, holde en samtale interessant om man deler ting man gjør ila dagen / opplevelser/ morsomme episoder etc med den man dater. Snapchat er en enkel måte å dele dette på, mye enklere enn å skrive en lang melding i messenger, sms etc. Da kan man også snakke om de opplevelsene / ting man gjør når man møtes fysisk. I tillegg unngår man å gå i den fellen hvor man kommer inn i det ensidige sporet med meldinger som "hei, hva har du gjort i dag?". Som fort kan bli veldig kjedelig. Med bilder og filmer får man også vist mer av seg selv. 

Som andre sier; du trenger ikke alltid sende bilde av deg selv. Du kan sende fra trening, en tur, kaffe, jobb, en film du elsker, middag med venner / familie. For min del handler det om å utnytte snapchat til å vise mer av meg selv, min hverdag og kjekke opplevelser. Gjerne også ting jeg vil gjøre med han. 

Anonymkode: 07600...b31

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Gidder aldri gi snappen min til noen begynnelsen av datefasen. Orker heller ikke sitte å snappe i tide og utide. Holder lenge med meldinger på tinder, evt Messenger etterhvert. 

Anonymkode: 9c559...3b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...