Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke når jeg skal ha mensen men hadde ubeskyttet sex forrige torsdag og hadde eggløsning rundt samme tid. I går fikk jeg en klart positiv graviditetstest (så den ble positiv mens jeg holdt den i urinen) og jeg tok en ny i dag som er helt blank. Kan dette skje veldig veldig tidlig? Så forvirrende 😏😒

Anonymkode: d50f1...163

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent noen dager og ta ny. Å få positiv mens du holder den i urin kun en uke etter sex/el er ikke vanlig

Anonymkode: 34d6a...ab4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Vent noen dager og ta ny. Å få positiv mens du holder den i urin kun en uke etter sex/el er ikke vanlig

Anonymkode: 34d6a...ab4

Hei, det vet jeg 🙂 jeg tok derfor mer enn en test og alle var positive med samme urin. Jeg tok testene fordi eggl.testen var sterkt positiv og forventet ikke det. Leste at eggl.tester kan reagere på hcg og fikk tre klart positive graviditetstester..

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig merkelig ut. 

Anonymkode: ecad9...f62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres veldig merkelig ut. 

Anonymkode: ecad9...f62

Det føles veldig merkelig også. Ikke minst forvirrende. Men jeg tar selvsagt en ny test om ikke mensen kommer i løpet av en ukes tid. Det er vel ikke så mye som kan gi falsk positiv test utenom hcg eller noen få medisiner? Eller tester som er ødelagte men litt rart eggl.testen også reagerte på noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det føles veldig merkelig også. Ikke minst forvirrende. Men jeg tar selvsagt en ny test om ikke mensen kommer i løpet av en ukes tid. Det er vel ikke så mye som kan gi falsk positiv test utenom hcg eller noen få medisiner? Eller tester som er ødelagte men litt rart eggl.testen også reagerte på noe. 

Cyster på eggstokkene kan gi falsk positiv, men det er ikke så vanlig. 

Anonymkode: 5bb41...561

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Cyster på eggstokkene kan gi falsk positiv, men det er ikke så vanlig. 

Anonymkode: 5bb41...561

Definitivt noe å sjekke opp i da, takk for informasjonen!! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Vent et par dager, så tar du ny test. Når de måler hcg i blodet venter de 2-3 dager mellom prøvene. 

Anonymkode: abc44...f3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 13.25):

Vent et par dager, så tar du ny test. Når de måler hcg i blodet venter de 2-3 dager mellom prøvene. 

Anonymkode: abc44...f3a

Takk! Tok ny test i dag som er positiv igjen 😁 ts

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg og, positiv, så negativ dagen etter og så positiv to dager etter det, han er syv år nå :) snakket med hun på telefon og trodde det kunne være cystene på eggstokkene, men det var visst baby!

Så nå at den var positiv igjen - gratulerer❤️

Anonymkode: 12e34...aa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...