Elidaa Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Liker du å gi blowjob? Tenker da på når du er i et forhold. Personlig liker jeg å gjøre det. Blir kåt av det jeg.😇 Har bare sex med mennesker jeg er seriøs med da, så er alltid følelser involvert. Blir litt forvirret av å lese flere kommentarer hvor kvinner uttrykker at de ikke liker det, eller når menn forteller at dama ikke vil gjøre det. Er det en sammenheng med hvor glad en er i sex generelt bare? Forklar hvorfor/hvorfor ikke☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Elsker det ☺️ Blir også kåt bare av å tenke på det. Har en veldig følsom munn og er i overkant interessert i sex da. Men fortrekker forhold ja. Anonymkode: 7a6f0...7e7 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Nei, føler det er degraderende. Anonymkode: 03b59...c2c 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 ja liker det om jeg liker mannen 😚 Anonymkode: 8055d...2e4 3
Lorieen Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Ja, jeg liker det, men det forutsetter at mannen er nydusja og ren. 13
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Nei, jeg liker verken å gi eller få. Jeg gjør det noen ganger på mannen fordi jeg vet at han liker det, og det gleder meg å gjøre ham kåt, men det gir meg virkelig nada. Kvinne 36 Anonymkode: 1a27f...044 6
Jentegutt Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Ja elsker å gi blowjobs 😍smaken av kuk og sæd er deilig og gjør meg virkelig kåt. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Elsker det. Når pikken hans plutselig eksploderer i munnen min og jeg får lov til å drikke man juicen hans, så er jeg veldig fornøyd. Jeg er en flink pike. Anonymkode: f3579...799 6
jabx Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, føler det er degraderende. Anonymkode: 03b59...c2c Hva med å bli slikket? Er det også degraderende? 6
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei, jeg liker verken å gi eller få. Jeg gjør det noen ganger på mannen fordi jeg vet at han liker det, og det gleder meg å gjøre ham kåt, men det gir meg virkelig nada. Kvinne 36 Anonymkode: 1a27f...044 Jeg kan forstå at du ikke liker å gi, men hvorfor liker du ikke å få? Anonymkode: 1b153...da4 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Jeg elsker det🤩 Det tenner meg enormt å gi han nytelse. Jeg nyter også følelsen av at jeg har han i min hule hånd😄 harr harr pun intended
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Jeg elsker det med menn jeg er veldig tent på. De skal helst ha skikkelig størrelse på utstyret. Anonymkode: 4a2b3...6c5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Jeg gjorde det før, men han jeg er sammen med er så fokusert på blow-jobs at jeg har mistet helt tenningen på det. Jeg er overbevist om at jeg har hatt kuken hans mer i munnen enn noen andre steder. Dersom vi har samleie er det omtrent som om han føler at han gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 8567f...ec0 2
Elidaa Skrevet 7. august 2021 Forfatter #16 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg gjorde det før, men han jeg er sammen med er så fokusert på blow-jobs at jeg har mistet helt tenningen på det. Jeg er overbevist om at jeg har hatt kuken hans mer i munnen enn noen andre steder. Dersom vi har samleie er det omtrent som om han føler at han gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 8567f...ec0 Huff. Skjønner det ødelegger. For en egoist han høres ut som😕 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Liker å gi oralsex (forutsetter at vi er i et forhold), men er ikke så glad i å få. En blanding av at jeg blir stressa fordi det tar så lang tid for meg å komme (og da tar det selvsagt enda lenger tid) og at det rett og slett ikke gir meg så fryktelig mye. Liker mye bedre å bli fingra. Anonymkode: 4dd6b...742
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg gjorde det før, men han jeg er sammen med er så fokusert på blow-jobs at jeg har mistet helt tenningen på det. Jeg er overbevist om at jeg har hatt kuken hans mer i munnen enn noen andre steder. Dersom vi har samleie er det omtrent som om han føler at han gjør meg en tjeneste. Anonymkode: 8567f...ec0 Akkurat det samme føler jeg.. er bare lei og føler det er turn off når han kveld etter kveld vil ha en bj, mens jeg får nada tilbake.. kan telle på 2 hender antall ganger vi har hatt sex i år, mens bj er det sikkert 5 ganger i uka. Anonymkode: 87fee...9fd
Hr. Aktiv Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Akkurat det samme føler jeg.. er bare lei og føler det er turn off når han kveld etter kveld vil ha en bj, mens jeg får nada tilbake.. kan telle på 2 hender antall ganger vi har hatt sex i år, mens bj er det sikkert 5 ganger i uka. Anonymkode: 87fee...9fd Du må stille krav og ikke bare forvente at han skal ta kommandoen. Det er ikke sikkert han vet hva du savner. Hvorfor? Fordi du ikke har vært klar i talen. Med tale mener jeg å prate vanlig under fire øyne. Et godt alternativ er da å gå en tur i skogen sammen. Ta med niste og drikke f.eks. iste. Da kan dere prate uanstrengt om hvordan og hvorfor ting er slik de er. Hva du savner og kansje hva han savner. To voksne folk må da klare dette vel? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå