Gå til innhold

Har blitt kontaktet av en som åpenbart er catfisher/svindler. Skal jeg ignorere eller spille med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det frister egentlig veldig å spille med🤪 Kanskje dra ting ut i tid og si at jeg ikke har penger nå, men skal motta en stor arv om 2 måneder, så 3 måneder, så neste år..hold on darling❤️❤️❤️❤️Soon mooooney for you❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg er samtidig litt redd for å legge meg ut med slike folk. Engelsken hans er ganske bra, kan ikke se noe som tyder på nigeriaengelsk men han har kun sendt meldinger da. Jeg har ikke mitt fulle navn på profilen men har jo fornavnet mitt og private bilder. Hva ville du ha gjort? 

Anonymkode: 31ea7...4de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spill med

Anonymkode: 19c2e...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tid eller energi å bruke på sånt tull, så hadde ignorert. Hvis du får glede av det, så kjør på. 

Anonymkode: b7830...686

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva ville du ha gjort? 

Snudd meg og lagt meg til å sove igjen.

Anonymkode: 714c5...04c

Skrevet

Ignorert fordi jeg ærlig talt har bedre ting å bruke tiden på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiller med av og til, får en del meldinger fra folk som vil bli «min sugar daddy» på insta som jeg spiller med på av og til 😅

AnonymBruker
Skrevet

At du gidder å bruke tiden din på noe sånn tull.

Anonymkode: 7ad1a...ffd

AnonymBruker
Skrevet

Har han spurt etter penger allerede?

Anonymkode: ea424...ef5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det frister egentlig veldig å spille med🤪 Kanskje dra ting ut i tid og si at jeg ikke har penger nå, men skal motta en stor arv om 2 måneder, så 3 måneder, så neste år..hold on darling❤️❤️❤️❤️Soon mooooney for you❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg er samtidig litt redd for å legge meg ut med slike folk. Engelsken hans er ganske bra, kan ikke se noe som tyder på nigeriaengelsk men han har kun sendt meldinger da. Jeg har ikke mitt fulle navn på profilen men har jo fornavnet mitt og private bilder. Hva ville du ha gjort? 

Spill med, men lat som du er tilbakestående. Fortell at du er tvangsinnlagt

AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å spille med? Man kaster bort tiden. 

Anonymkode: 25c1d...776

Skrevet
Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Jeg spiller med av og til, får en del meldinger fra folk som vil bli «min sugar daddy» på insta som jeg spiller med på av og til 😅

Høres ut som horeri

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At du gidder å bruke tiden din på noe sånn tull.

Anonymkode: 7ad1a...ffd

Har jo ikke tenkt å bruke mye tid😂kun hvis jeg venter på noe, kjeder meg et øyeblikk el 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har han spurt etter penger allerede?

Neida. Han tok kontakt for to dager siden 

Skrevet
Danspartan skrev (Akkurat nå):

Høres ut som horeri

Eh nei. Jeg spiller med for å se hva «han skal gi meg» og til jeg skjønner hvordan han tenker å svindle meg for penger. Dette er menn som sier de er fra feks usa.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida. Han tok kontakt for to dager siden 

post profilen hans da? så kan vi sjekke hvem han har tatt bildene fra

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg liker ikke å snakke med slike folk. Det er åpenbart at de ønsker å bruke og lure andre mennesker så det er ubehagelig å ha de "hengende på" meg i hverdagen. :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...