Danspartan Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Jeg har matchet med en dame på 26 år. Jeg har pratet med henne på telefonen og hun virker veldig ivrig etter et forhold. Hun har også lyst til å bli med meg en helg på hotell. Eksdama er over 40- år. Når vi var sammen så var hun veldig opptatt av sin egen alder. Jeg er noen og 40 selv. Jeg skal invitere dama på et dyrt hotell og ta bilde av oss i sengen som jeg skal legge ut på FB. Tror dere eksdama vil bli misunnelig?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg tror du er opphengt i eksen din. Anonymkode: bf6c2...2c9 10
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Vet 26-åringen at du er veldig umoden og ønsker oppmerksomhet fra eksen? 3
Gjest Glut Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Er du over 40 og får med deg ei på 26 på hotellrom så må du selvsagt ta både bilder og film. Slikt skjer ikke så ofte så det er viktig å få det godt dokumentert.😁 Ja legg ut på Facebook, Instagram, snap og hele sulamitten.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Kan ikke du bare slutte å forsøple forumet med disse tulletrådene dine?! Anonymkode: afa36...fbb 9
Queen of the North Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Hadde min eks gjort det, i den alderen du er hadde jeg tenkt 3 ord - I DI OT. Misunnelig? Overhodet ikke. Sjalu? Tviler, men merkeligere ting har skjedd. Glad det ikke er meg? Definitivt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Jeg hadde ikke blitt misunnelig om eksen min hadde gjort noe slikt. Nå er jeg over han for lengst da 😀 Men tror nok kanskje mange av vennene hans hadde lurt på hvorfor han la ut noe slikt på Facebook Anonymkode: db860...0d7 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Det var da veldig til mas om denne exen din, betal det du skylder henne og gå videre i livet.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Hadde ikke blitt misunnelig. Hadde nok heller syntes litt synd på deg, fordi du har behov for å legge det ut for din eks. Det sier jo mye om din situasjon Anonymkode: f8a1b...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Hun tror vel som alle andre, at det har klikket for deg og at du har betalt for en ung prostituert, for deretter å poste det på sosiale medier. Anonymkode: 7a637...182 2
Matas Skrevet 8. august 2021 #13 Skrevet 8. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg