Gå til innhold

Tips til goodie bag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å lage en burdags goodiebag med forskjellige ting oppi til min bror som blir 13 år. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prisklasse?

Interessene hans?

Anonymkode: 7d695...8a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Prisklasse?

Interessene hans?

Anonymkode: 7d695...8a1

Rundt 50-100. Har begynt på goodiebagen. Skal legge oppi ei eske med sjokolade hjerte  fra coolstuff der man kan få med egen tekst på eska. Så skal jeg legge et gavekort også. Så har jeg kjøpt et blad. Så kommer ikke på mer. Han liker filmer, pokemon go. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en bror jeg aldri vet hva jeg skal kjøpe til så jeg kjøper da goodiebag med energibrus, amerikansk godteri eller eksluivt godteri f.eks fra deli deluca eller normal. Nå er han 19 da 😂 og jeg kjøper for sånn 4-500kr så da blir det litt. 

Anonymkode: 6487d...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en bror jeg aldri vet hva jeg skal kjøpe til så jeg kjøper da goodiebag med energibrus, amerikansk godteri eller eksluivt godteri f.eks fra deli deluca eller normal. Nå er han 19 da 😂 og jeg kjøper for sånn 4-500kr så da blir det litt. 

Anonymkode: 6487d...466

nei ikke lett å finne gave. har kjøpt et gavekort og en pakke med freia melkehjerte , men jeg trenger tips.

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på kino/rush/apple store

Anonymkode: 314c9...948

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Gavekort på kino/rush/apple store

Anonymkode: 314c9...948

takk for tips

AnonymBruker
Skrevet

Google play-gavekort, ev. apple-gavekort, som han kan bruke på pokemon go-ting kunne vært kjekt!

Ville også tenkt igjennom om det er noe annen godis han liker spesielt godt, en boks med god brus og lignende. Sånn ellers er det ikke så mye å finne på til den prisen, men prøv å finn flere småting som ulikt godteri i små poser/esker.

Anonymkode: a787e...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...