Gå til innhold

For tjukk for shorts?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sommer og sol, og lette klær! Men mamma kommenterer stadig klærne mine, spesielt nå på sommeren… Hun mener jeg må dekke meg mer til, fordi jeg er tjukk. 
Kan jeg ikke gå lettkledd på sommeren bare fordi jeg har noen kilo ekstra? 

16AECDD0-5FB7-4BCE-A10F-1B156D6C3011.jpeg

Anonymkode: 9a7b7...dbe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den shortsen så veldig stram og ubehagelig ut.

Anonymkode: 2f68f...925

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Den er stretchy, så den er ikke ubehagelig. 
Liker ikke klær som er store… Føler at jeg ser større ut i det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man ser større ut i klær som er for små enn klær som passer.

Anonymkode: 2c455...08f

Jeg snakket ikke om at klærne skulle være for små! Mente at jeg føler meg større i store/vide klær. Den shortsen er stretchy, ettersittende modell, og den  passer helt fint 🙂 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, du er absolutt ikke for tjukk for å gå i shorts! Du ser flott ut! Ingen grunn til at du skal dekke deg til. 🙂
Ingen er for tjukke til å gå i shorts! Jeg syns det er sexy at store jenter tørr å vise kropp og hud!

Endret av Furuholmen
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg snakket ikke om at klærne skulle være for små! Mente at jeg føler meg større i store/vide klær. Den shortsen er stretchy, ettersittende modell, og den  passer helt fint 🙂 

Bare fordi du får den på betyr det ikke at den passer. Det gjelder uansett vekt og kroppstørrelse.

Anonymkode: 675cb...976

• Liker 33
Gjest Trøst
Skrevet (endret)

Nei, du er ikke for tjukk for shorts. Alle kan bruke shorts uavhengige av størrelse på kropp. Om sommeren er det varmt og det er tungt å gå med for mye klær. Du skal få kle deg lett, akkurat som alle andre. 

Endret av Trøst
AnonymBruker
Skrevet

Du ser fin ut. Hadde aldri tenkt over at du ikke skulle kunne ha på deg shorts. Ikke hør på hva morra di sier ! ;) 

Jeg er selv rundt i formene og anbefaler lette kjoler med A form og tights under, om sommeren. Men shorts og t-skjorte fungerer da fint det også :) 

Anonymkode: 993ec...dca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle passer i shorts, men alle passer ikke i alle typer shorts. Denne shortsen er altfor tight for deg. Men matcher du med regnbuetopp i bikinifassong har du perfekt outfit for en tur på restaurant ikveld 👍

Anonymkode: e7795...c4c

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner man har god selvtillit når man går sånn.

Anonymkode: dbe8b...7c6

• Liker 6
Skrevet

Ingen er for tykke til å gå i shorts.👍

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skjønner man har god selvtillit når man går sånn.

Hva mener du med det?

Anonymkode: c90cf...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg elsker sommer og sol, og lette klær! Men mamma kommenterer stadig klærne mine, spesielt nå på sommeren… Hun mener jeg må dekke meg mer til, fordi jeg er tjukk. 
Kan jeg ikke gå lettkledd på sommeren bare fordi jeg har noen kilo ekstra? 

16AECDD0-5FB7-4BCE-A10F-1B156D6C3011.jpeg

Du kan kle deg i hva du vil så lenge det er tildekket nok. Det er i og for seg ikke noe i veien med shortsen, men jeg vil tro det er mange som ikke synes det er pent når du er så tjukk. 

Dette er ikke «noen kilo ekstra», det er mye mer. Jeg veier selv 25 kg over normal bmi for min høyde, og jeg er mye mindre enn deg. 

Anonymkode: a6036...545

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen som er for tjukke til å gå i shorts. Men alle, uansett vekt, burde gjøre sitt ytterste for å kle seg i tøy man passer. 

Du sier at shortsen er behagelig på, jeg synes den ser for liten ut. Det er min personlige mening.

Du kunne funnet en shorts som var kroppsbær uten å se trang ut, men du kan selvsagt også gå i denne shortser, som ser for liten ut. Det er ditt personlige valg, og selv og du er i fedmekategorien så betyr ikke det at du ikke har fri vilje, så det kan du godt si til din mor. 

Anonymkode: 13d60...3df

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt i å gå med shorts, men den er for liten når den spiser seg inn i fettet. Selv om du vil ha en tights shorts bør du kjøpe en som passer. 

Anonymkode: 45e10...b7a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du med det?

Anonymkode: c90cf...b98

Det skjønner du sikkert om du tenker deg nøye om. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke for tykk til shorts, men den shortsen er for trang og lite flatterende. 

Anonymkode: a719c...f39

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er for tjukke til å gå i shorts! Men dersom du er opptatt av hvordan du ser ut, bør du ha på deg en som er litt større. Den du har på bildet ser veldig liten og trang ut. Mener ikke at du skal gå i svære telt, men en mellomting? Jeg er slank og hadde ikke orka å gå i noe så trangt. Men det er jo opp til deg.

Anonymkode: 5b20f...032

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...