AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Noen som kan dele noe lærdom? Var samboer i 2 år med en narsissist. Det var en tøff kamp å bli kvitt ham, men nå merker jeg hvor fucked jeg er i hodet. Var en glad, godtroende og livlig jente før. Det er jeg fortsatt, men jeg opplever konsekvenser og får åpenbaringer jeg aldri kunne sett for meg. Har helt glemt at man i vanlige forhold, så trenger du ikke være redd når typen drikker. Jeg er faktisk ikke fæl og kravstor bare fordi jeg ber om hjelp. Ja altså virkeligheten min er helt forvridd. Er oppegående og ressurssterk, men hadde kommet meg raskere gjennom dette hvis jeg ikke må føle meg så isolert. Er så flaut å snakke om alt jeg har akseptert og tålt. Anonymkode: ebaed...d49
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 I denne tråden er det mange som deler av sine erfaringer. Kanskje du også ønsker å skrive i den tråden? Anonymkode: 93e8e...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Noen som kan dele noe lærdom? Var samboer i 2 år med en narsissist. Det var en tøff kamp å bli kvitt ham, men nå merker jeg hvor fucked jeg er i hodet. Var en glad, godtroende og livlig jente før. Det er jeg fortsatt, men jeg opplever konsekvenser og får åpenbaringer jeg aldri kunne sett for meg. Har helt glemt at man i vanlige forhold, så trenger du ikke være redd når typen drikker. Jeg er faktisk ikke fæl og kravstor bare fordi jeg ber om hjelp. Ja altså virkeligheten min er helt forvridd. Er oppegående og ressurssterk, men hadde kommet meg raskere gjennom dette hvis jeg ikke må føle meg så isolert. Er så flaut å snakke om alt jeg har akseptert og tålt. Anonymkode: ebaed...d49 psykopati og kjærligher, blogg og youtube❤️ Anonymkode: 8187a...f31
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I denne tråden er det mange som deler av sine erfaringer. Kanskje du også ønsker å skrive i den tråden? Anonymkode: 93e8e...9ba Den tråden er kjempebra, men det irriterer meg så sykt at det bildet kommer opp hver gang det linkes til den tråden. Det bildet er generalisert bullshit, typ veggdekor. Anonymkode: 8536e...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå