Gå til innhold

Han har for stor penis.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr nå. Problemet er at han er veldig stor nedentil og det kan gjøre vondt for meg. Hvordan skal jeg få sagt det til han? Litt redd for å såre han. Egentlig et luksusproblem men likevel 😉

Anonymkode: e65c2...555

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite trolig at han kommer til å bli såret over det. Bare si det rett ut.

For tips og hjelp til hvordan ha god sex med en stor penis - bruker du google så finner du endeløse artikler skrevet for deg.

Anonymkode: 216d3...b92

• Liker 1
Skrevet

Sørg for å være våt nok, ofte må man ty til glidemiddel med store peniser. Nytter vel ikke å snakke noe videre om det, han kan jo ikke gjøre noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Dump.

Anonymkode: 39c21...751

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg dater en fyr nå. Problemet er at han er veldig stor nedentil og det kan gjøre vondt for meg. Hvordan skal jeg få sagt det til han? Litt redd for å såre han. Egentlig et luksusproblem men likevel 😉

Be han bruke halvparten, det fungerer fint... Det er ikke noe man blir såret av, fordi jeg setter pris på ærligheten.

Skrevet

Det er jo ikke et luksusproblem når det ødelegger sexlivet ditt, da er det et reelt problem. Du må jo bare si ifra om hvilke stillinger som er smertefulle og når det går bra. I tillegg bruke glidemiddel og be ham vente til du er klar (kåt nok).

• Liker 3
Skrevet

Har selv ganske stor og det skaper litt utfordringer av og til. Det som jeg synes er litt kjipt er når en bunner dama og det blir vondt for henne. Det å passe på å være forsiktig er jo ikke alltid like enkelt når en holder på. 

• Liker 1
Gjest irkan90
Skrevet
11 hours ago, Bamseklemmer said:

Be han bruke halvparten, det fungerer fint... Det er ikke noe man blir såret av, fordi jeg setter pris på ærligheten.

Digger hvordan du klarte å snike et "jeg" inn der 😉 smooooth.

Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan er den for stor?

For lang eller for tykk? Det er to forskjellige problemer.

Eller er både lengde og tykkelse et problem?

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med de med store peniser er at de er fullt klar over utfordringen og tar hensyn. De har tatt det opp før vi i det hele tatt har gjort noe

Anonymkode: 4fb3e...fcb

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet
irkan90 skrev (1 minutt siden):

Digger hvordan du klarte å snike et "jeg" inn der 😉 smooooth.

Helt ufarlig det da, her på KG er det vanlig å snakke ut fra egne erfaringer. :)

Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

Helt ufarlig det da, her på KG er det vanlig å snakke ut fra egne erfaringer. :)

ååja, jeg trodde han mente å snike den inn😅 joda, jeg gjør det også, jeg tar et par forsiktige dybdemålinger og ser etter signaler i øynene hennes...

Gjest Warrior
Skrevet

Si det som det er. Ærlighet er best. Så kan dere finne ut av det sammen når du har sagt det. Finne ut hvilken stillinger som er best, bruke glidemiddel osv.

AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (23 timer siden):

Det er noe litt pussig over det innlegget her. Hvis det virkelig er et problem, hvordan kan det da være luksus? Men det sier en hel del..

Det er vel en naturlig disclaimer på et forum hvor hvert eneste innlegg om dette blir møtt med beskyldninger om alt fra trolling til luksusproblemer. 

Anonymkode: 2e210...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...