Gå til innhold

Forslag til konebil?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-8-7 den 1.19):

I morgen skal jeg og mannen ut og se på ny bil til meg. Jeg har ikke peiling på bil, hva kan dere anbefale ? Den må være litt søt og snerten og ikke stor.

Anonymkode: 325e7...55e

En liten porsche er en bra konebil :)

Anonymkode: e0de9...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange butthurte rødstrømper her. HvOrFoR kAlLeR dU dEt KoNeBiL, jEg eR kOnE oG kJøReR mOnStErTrUcK sOm BrUkEr lEvEnDe hUnDeValPeR sOm dRiVsToFf.

TS spør etter en liten bil. Da kommer du med elendige råd når du foreslår Tesla Model 3, Landcruiser og andre større biler.

Anonymkode: ba60a...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så komisk at folk ikke vet hva en konebil er. Inkludert ts. En konebil er en bil med god plass i baksete og bagasjerommet. Til barn, barneseter, vogn, bagasje, kanskje et hundebur og. Motoren bør være sterk, sånn at bilen fint klarer å komme seg opp bakker uten noe problem med fullpakket bil. Gjerne hengerfeste og. Understellet skal tåle mye, og bilen bør gjerne ha forhjulstrekk for å komme seg fram alle mulig steder som ungene skal på diverse fritidsaktiviteter 

Anonymkode: 6acf1...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er så komisk at folk ikke vet hva en konebil er. Inkludert ts. En konebil er en bil med god plass i baksete og bagasjerommet. Til barn, barneseter, vogn, bagasje, kanskje et hundebur og. Motoren bør være sterk, sånn at bilen fint klarer å komme seg opp bakker uten noe problem med fullpakket bil. Gjerne hengerfeste og. Understellet skal tåle mye, og bilen bør gjerne ha forhjulstrekk for å komme seg fram alle mulig steder som ungene skal på diverse fritidsaktiviteter 

Anonymkode: 6acf1...346

Her er det vel du som er fullstendig utenfor samfunnet og har en egen formening om hva konebil er.

https://naob.no/ordbok/konebil

Anonymkode: ba60a...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...