AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Del Skrevet 6. august 2021 Er det noen som sover i campingvogner om vinteren på helårscamping? Jeg trenger rimelig overnatting et par ganger i uka heretter pga jobb, så vurderer å kjøpe meg ei campingvogn som jeg finner en fast plass til. Men er det lov å være der om vinteren? Eller vil man omtrent fryse ihjel da?🙈 Jeg har ingen erfaring med camping dessverre.... Anonymkode: 8c48a...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #2 Del Skrevet 7. august 2021 Jeg har ikke erfaring, men det finnes jo varmeovner, små varmepumper og webasto til campingvogn. Regner med at du skal campe på en campingplass som har tilgang til strøm, så det skal sikkert gå bra? Anonymkode: b8acd...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Del Skrevet 7. august 2021 Med nyere, vinterisolert vogn på en campingplass hvor du har tilgang til sanitæranlegget og strøm gjennom vinteren funker det helt fint. Det kan være lurt med et vinterfortelt foran inngangsdøra så ikke snø fyker inn. Det er billig hybel. Anonymkode: 617cc...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Del Skrevet 7. august 2021 Hvor i landet? Du kan bo ganske mye på hotell for hva dette vil koste. I tillegg til at du 1) må finne en campingplass som er oppe hele året og som har ledig plass- det er ikke så mange, må du 2) regne med å måtte bruke minst 200 000 for en eldre vogn, og 3) betale leie og strøm til campingplassen. Vi har en liten ti år gammel kjørevogn som vinterisolert, og vi har varmeapparat og varmekabler, enda så fryser vi ved under 10 varmegrader ute. Anonymkode: d6430...9d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Del Skrevet 7. august 2021 Å bo i campingvogn vinterstid er i seg selv ikke noe problem. Men den må være vinterisolert og litt nyere, med varmeanlegg på gass. Hadde i flere år campingvogn på fjellet vinterstid, før vi fikk oss hytte. Tilrettelagt plass med strøm i nord-Norge. Vi frøs aldri, om ikke gassen gikk tom midt på natta. Men - det blir dyrere enn en skulle tro. Undersøk priser og regn på det. Trenger du overnatting et par ganger i uka kan det bli rimeligere å leie et rom/liten hybel. Anonymkode: 8837c...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå