Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet i et dilemma her jeg ikke klarer å avgjøre helt selv. Nylig funnet ut at en tidligere venn, eller mer korrekt sagt bekjent har blitt bedratt. De er begge unge, i 20 årene og har to små barn i lag. Jeg har ikke hatt kontakt med henne på år og dag, men vi var i samme miljø i mange år og tilbrakte mye tid sammen før i tiden. Det som gjør meg ekstra irritert er at mannen som er utro mot henne fridde i januar!! Og denne utroskapen har visst pågått en stund. Jeg fikk vite det gjennom min far som er sjefen hans, jobber i anleggsbransjen og reiser mye rundt. Der har han visst møtt en eldre dame og vært med henne flere ganger og alle kollegaene vet det. Pappa har har den holdningen «man kan ikke redde verden alene».. Han er jo også sjefen, så må skille mellom privat og jobb. Irritasjonen hos meg er jo at de har to små barn i lag og at han holder på slik, samtidig som han nylig fridde. Jeg har vært utsatt for utroskap tidligere og jeg vet hvor grusomt det er.. Men utfordringen er hvordan skal jeg kunne informere om dette uten at det slår tilbake på meg? Lovet jo min far å holde tyst om det. Men samvittigheten gnager og jeg tenker så enormt mye på det, og det gjør meg illsint at folk holder på slik. Vet at folk på jobben har gidd han beskjed om å slutte, men er skråsikker på at samboeren hans ikke vet det. Noen tips ? Hjelp ... 

Anonymkode: cc483...a63

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke foreta deg noe, det er det beste for begge parter.

Anonymkode: a63ef...466

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra!!!!! Hadde det vært meg ville jeg visst det! Er for meg helt sinnsykt at folk ikke sier fra om sånt, særlig når «alle» vet det, unntatt det stakkars mennesket det gjelder.

Tenk hvis det var deg? Alle visste om det, og ingen sa noe fordi de mente det var det beste for begge? Hvorfor i all verden skal det være best? 

Anonymkode: aed24...aa3

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Si i fra.
Send en anonym melding.
Om faren din er den eneste han har betrodd seg til, og far betrodde seg til deg, så betyr det at far egentlig er enig med deg i at han er et idiot.

Anonymkode: afef1...f30

• Liker 6
Gjest Robin666
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nylig funnet ut at en tidligere venn, eller mer korrekt sagt bekjent har blitt bedratt.

Hvorfor skrive venn når du i samme setning skriver bekjent? Slike setninger er helt bak mål. 

Noe annet som også er bak mål er å  sladre når det eneste man har er rykter man har hørt via et par ledd. DU vet INGENTING om dette er sant. 

Skjerp deg. 

Endret av Robin666
AnonymBruker
Skrevet
Robin666 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skrive venn når du i samme setning skriver bekjent? Slike setninger er helt bak mål. 

Noe annet som også er bak mål er å  sladre når det eneste man har er rykter man har hørt via et par ledd. DU vet INGENTING om dette er sant. 

Skjerp deg. 

Alvorlig talt? Leste du hva jeg skrev egentlig ? Jeg skrev bekjent/venn i samme setning fordi jeg ikke helt vil kategorisere henne som venn den dag i dag siden det er så mange år siden jeg både har snakket/vært med henne. Men at hun redigere har vært en venn.. Men jo jeg vet faktisk at dette er sant, fordi min far er sjef for samboeren hennes og han har sagt det selv. Tror du at min far går rundt å sprer slike falske rykter om sine ansatte, unnskyld meg.. Men er det noen som skal skjerpe seg så er det søren meg du😅

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alvorlig talt? Leste du hva jeg skrev egentlig ? Jeg skrev bekjent/venn i samme setning fordi jeg ikke helt vil kategorisere henne som venn den dag i dag siden det er så mange år siden jeg både har snakket/vært med henne. Men at hun redigere har vært en venn.. Men jo jeg vet faktisk at dette er sant, fordi min far er sjef for samboeren hennes og han har sagt det selv. Tror du at min far går rundt å sprer slike falske rykter om sine ansatte, unnskyld meg.. Men er det noen som skal skjerpe seg så er det søren meg du😅

Har faren din sett ham hånd i hånd med en anna enn samboeren? Regner med han ikke har sett dem ha dex...

Anonymkode: 406ec...997

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra!! Man kan ikke bli likt av alle 🙂

Anonymkode: 84c34...91f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bland deg inn i det.

Anonymkode: 77770...ee9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bland deg inni det. Du har hørt et rykte, og for alt du vet så kan de ha et åpent forhold.

Hvis det var en nær venn og du var 100 % sikker på at de ikke hadde et åpent forhold kunne du vurdert å si noe.

Anonymkode: babfd...b9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har havnet i et dilemma her jeg ikke klarer å avgjøre helt selv. Nylig funnet ut at en tidligere venn, eller mer korrekt sagt bekjent har blitt bedratt. De er begge unge, i 20 årene og har to små barn i lag. Jeg har ikke hatt kontakt med henne på år og dag, men vi var i samme miljø i mange år og tilbrakte mye tid sammen før i tiden. Det som gjør meg ekstra irritert er at mannen som er utro mot henne fridde i januar!! Og denne utroskapen har visst pågått en stund. Jeg fikk vite det gjennom min far som er sjefen hans, jobber i anleggsbransjen og reiser mye rundt. Der har han visst møtt en eldre dame og vært med henne flere ganger og alle kollegaene vet det. Pappa har har den holdningen «man kan ikke redde verden alene».. Han er jo også sjefen, så må skille mellom privat og jobb. Irritasjonen hos meg er jo at de har to små barn i lag og at han holder på slik, samtidig som han nylig fridde. Jeg har vært utsatt for utroskap tidligere og jeg vet hvor grusomt det er.. Men utfordringen er hvordan skal jeg kunne informere om dette uten at det slår tilbake på meg? Lovet jo min far å holde tyst om det. Men samvittigheten gnager og jeg tenker så enormt mye på det, og det gjør meg illsint at folk holder på slik. Vet at folk på jobben har gidd han beskjed om å slutte, men er skråsikker på at samboeren hans ikke vet det. Noen tips ? Hjelp ... 

Jeg hadde nevnt det. Hadde ikke villet gifte meg med en utro mann. 

Anonymkode: 1bea9...51f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ikke foreta deg noe, det er det beste for begge parter.

Anonymkode: a63ef...466

Nei, det er det ikke. De færreste ønsker å gifte seg med noen som er utro. 

Anonymkode: 1bea9...51f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange feige folk! Klart du bør si ifra! Hun bør få vite hvem hun er i ferd med å gifte seg med! 

Anonymkode: c1add...bbd

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo ikke din sak. Ligg unna.

Å gå ut med dette bare fordi DU har dårlig samvittighet er dessuten egoistsk.

Du har heller ikke noe annet enn din fars ord for at dette er sant. Dette har du ikke sett selv.

Pass på 

Anonymkode: 34692...c38

AnonymBruker
Skrevet

Har faren din sett ham hånd i hånd med en anna enn samboeren? Regner med han ikke har sett dem ha dex...

Anonymkode: 406ec...997

Nei, men jeg antar at når kollegaene han jobber med selv har vært vitnet til det når de er på jobbreise + han har sagt det direkte til min far at det ikke er oppspinn. Og om det skulle vært oppspinn så fortjener samboeren å høre at samboeren og faren til hennes to barn går rundt å sier han har ligget flere ganger med en annen dame. Hvem faen gjør sånt ? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette er jo ikke din sak. Ligg unna.

Å gå ut med dette bare fordi DU har dårlig samvittighet er dessuten egoistsk.

Du har heller ikke noe annet enn din fars ord for at dette er sant. Dette har du ikke sett selv.

Pass på 

Anonymkode: 34692...c38

Hvorfor er det egoistisk å bry seg om andre og bare vil de godt ? Veldig spesielt å si?? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvorfor skal hun ikke si noe? Hvis dere hadde hatt en utro partner, hadde dere ikke satt pris på å vite det? Tenk å få vite det flere år etterpå, og attpåtil fått vite at folk har visst det, også har du kasta bort flere år på en dritt. 

Og hvis de har åpent forhold hva er da farlig med å informere, da vet hun det jo og det er ikke noen big deal. 

Jeg håper virkelig folk rundt meg "blander" seg hvis partneren min noen gang er utro.

Anonymkode: 0c19c...2f2

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, hvorfor skal hun ikke si noe? Hvis dere hadde hatt en utro partner, hadde dere ikke satt pris på å vite det? Tenk å få vite det flere år etterpå, og attpåtil fått vite at folk har visst det, også har du kasta bort flere år på en dritt. 

Og hvis de har åpent forhold hva er da farlig med å informere, da vet hun det jo og det er ikke noen big deal. 

Jeg håper virkelig folk rundt meg "blander" seg hvis partneren min noen gang er utro.

Anonymkode: 0c19c...2f2

Dette

Anonymkode: 84c74...142

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja.

I et tilfelle hvor veldig mange andre vet er det jo 🤷‍♀️

Anonymkode: 12e79...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...