Ayesh Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Har vært smittet så trengte bare en dose av vaksinen.corona vaksine fikk jeg 1.juli. Vi har planer om å reise til utlandet i okt/nov. Vi skal være der i 4 uker. Men vaksinepasset mitt går ut i 5 nov. Jeg rekker ikke å komme tilbake før 5.nov. hva skjer da?? Må jeg vaksinere meg på nytt før jeg reiser selvom den forrige vaksinen ikke er gått ut enda?
Pillarguri Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Vaksinepasset ditt går ikke ut. Det er lagt inn en utgått dato som endrer seg hvert døgn. Dvs at i dag vil du se at det går ut den 7. november. 4
Ayesh Skrevet 6. august 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2021 Pillarguri skrev (5 minutter siden): Vaksinepasset ditt går ikke ut. Det er lagt inn en utgått dato som endrer seg hvert døgn. Dvs at i dag vil du se at det går ut den 7. november. Skjønte ikke helt...hvorfor endrer den dato? Men takk for at du svarte🙂 Ts
Pillarguri Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Ayesh skrev (22 minutter siden): Skjønte ikke helt...hvorfor endrer den dato? Men takk for at du svarte🙂 Ts Vedlegger link til nettsiden hvor du får all informasjon om koronasertifikatet. De er sikkert bedre til å forklare enn jeg er. https://www.helsenorge.no/koronasertifikat/ 1
Pasha Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 passet er konstant gyldig i 6 mnd omgangen. altså endrer datoen seg hver dag. 2
DrueSmoothie Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Om du går inn på koronasertifikatet ditt og trykker på "Hvor lenge er sertifikatet gyldig" så får du opp følgende tekst: Sertifikatets gyldighet blir oppdatert hver gang du henter det frem. For å forhindre misbruk vil datoen aldri være mer enn 90 dager frem i tid. 2
kvinne35+ Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Ayesh skrev (På 2021-8-7 den 0.26): Har vært smittet så trengte bare en dose av vaksinen.corona vaksine fikk jeg 1.juli. Vi har planer om å reise til utlandet i okt/nov. Vi skal være der i 4 uker. Men vaksinepasset mitt går ut i 5 nov. Jeg rekker ikke å komme tilbake før 5.nov. hva skjer da?? Må jeg vaksinere meg på nytt før jeg reiser selvom den forrige vaksinen ikke er gått ut enda? Datoen på vaksinepasset står alltid på 3mnd fra dags dato. Bare gå inn og sjekk det ut så nå har datoen endret seg
Lomvi Skrevet 10. august 2021 #8 Skrevet 10. august 2021 Ryddet for innlegg fra utestengt bruker. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg