AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 En gang i tiden hadde jeg en slik sil fra tupperware: http://www.twforum.no/wp-content/uploads//2009/01/can-drainer.jpg som er til å sile ut lake fra hermetikkbokser. Jeg skulle gjerne hatt en sånn igjen, er det noen som vet hvor man kan få tak i noe liknende? (Jeg kjenner ikke lenger noen som holder slike tupperware-partyer) Anonymkode: 328c3...b15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Om du kan handle på nett fra utlandet og det ikke må være Tupperware så får du en del treff om du googler «can strainer». Om du vi handle i Norge kan kanskje en cocktailsil være et alternativ? Anonymkode: 4c3f2...1a2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Er ikke dette et helt overflødig produkt? Jeg har alltid bare brukt lokket på boksen. River det nesten av, dytter det ned igjen og heller av laken før jeg fjerner lokket helt. Anonymkode: 00210...efe 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Om du kan handle på nett fra utlandet og det ikke må være Tupperware så får du en del treff om du googler «can strainer». Om du vi handle i Norge kan kanskje en cocktailsil være et alternativ? Anonymkode: 4c3f2...1a2 Det trenger ikke være tupperware. Takk for gode tips! Skal sjekke det ut. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke dette et helt overflødig produkt? Jeg har alltid bare brukt lokket på boksen. River det nesten av, dytter det ned igjen og heller av laken før jeg fjerner lokket helt. Anonymkode: 00210...efe Jeg gjør også det når jeg kan, men mye av "hermetikken" jeg pleier å bruke har gått over til pappembalasje, og da er det ikke noe lokk man kan gjøre det med 🙂 Anonymkode: 328c3...b15 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Jeg bruker dørslag. Anonymkode: 2bdc9...6ce 1
Me for life Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Barsil? Som f.eks: https://www.kitchentime.no/p/hampton-barsil
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 En helt vanlig sil fungerer utmerket. Vil du bare helle av laken, og ha resten av innholdet tilbake i emballasjen, setter du bare sila over boksen uten lokk/avklipt kartong, snur for å helle av laken, snur tilbake igjen. Anonymkode: d4862...488 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå