Danspartan Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Min bror og jeg skal arve penger. Dette har han fortalt til eksdama som mener jeg skylder henne noe penger. Jeg har nå fått høre fra advokaten at det står over 2 millioner på konto i Sverige. Banken krever underskrift av både meg og broren min. Broren min nekter å skrive under hvis jeg ikke nedbetaler noen penger eksdama. Broren min er veldig sta så det er ikke en tom trussel. Jeg har ringt den svenske banken i hele dag, men de sier at de må ha to underskrifter.... Hvordan kan jeg få ut min rettmessige halvdel fra kontoen i Sverige?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Hvorfor skulle vi være på ditt lag? Nå har du opprettet flere tråder, min sympati er med eksdama og barnet! Kul onkel barnet har👏 Anonymkode: de445...531 21
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Danspartan skrev (28 minutter siden): Hvordan kan jeg få ut min rettmessige halvdel fra kontoen i Sverige? Broren din skriver under når du bestemmer deg for å gi tilbake penger du stjal fra eksdama så da må du jo betale henne, og så skriver broren din under. Hvorfor spør du her når du vet hva svaret er? Anonymkode: 5e9f7...caa 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Holder med broren din. Du får ikke et fnugg med sympati fra meg Anonymkode: 4bb84...b0f 4
infectedsopp Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Jeg holder nok med broren din her.. Vi har ikke glemt eksdame tråden din 5
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Danspartan skrev (12 timer siden): Min bror og jeg skal arve penger. Dette har han fortalt til eksdama som mener jeg skylder henne noe penger. Jeg har nå fått høre fra advokaten at det står over 2 millioner på konto i Sverige. Banken krever underskrift av både meg og broren min. Broren min nekter å skrive under hvis jeg ikke nedbetaler noen penger eksdama. Broren min er veldig sta så det er ikke en tom trussel. Jeg har ringt den svenske banken i hele dag, men de sier at de må ha to underskrifter.... Hvordan kan jeg få ut min rettmessige halvdel fra kontoen i Sverige? Jeg er faktisk enig med din bror. Gjør opp for deg. Forøvrig, mektig sans for at din bror tar godt hånd om dama og sitt barn. Anonymkode: b5151...1a1 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Hvorfor gjør du ikke bare opp for deg? Anonymkode: 02010...aff
Fjaselina Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Eg har ikkje sett andre tråder om dette, så eg lurer på om det er reelt at du skuldar pengar, og om det er så mykje at du ikkje kan ta deg råd til å betale det? 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Det er bra skolen snart starter igjen - da får du lekser og mindre tid til å dikte opp tulletråder. Anonymkode: 2777b...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 Fjaselina skrev (47 minutter siden): Eg har ikkje sett andre tråder om dette, så eg lurer på om det er reelt at du skuldar pengar, og om det er så mykje at du ikkje kan ta deg råd til å betale det? Han skylder eksen over 400.000 som han EGENTLIG skulle sette inn på fond for dem, men som han istedet brukte opp på gambling og luksus Anonymkode: 4bb84...b0f 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Betal det du skylder. Da sitter du fremdeles igjen med en god slump penger, pluss at du kan kalle deg selv en mann uten å lyve. Win-win! Anonymkode: 804f7...b98 1
Gjest laPistola Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Dagens fra dj spartan. Altså, det er jo fint at arven har økt fra 250 000 til 1 million. Nå kan du både betale ned gjelden til staten, gjelden til eksen, og sitter igjen med 700 000 , istedenfor og gå i minus som du jo nå har gjort siden 90- tallet. Du kan jo bruke pengene på og kjøpe nytt anlegg og spille så høyt at du kommer i avisen og blir kjendis i Sarpsborg igjen?
Gjest laPistola Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han skylder eksen over 400.000 som han EGENTLIG skulle sette inn på fond for dem, men som han istedet brukte opp på gambling og luksus Anonymkode: 4bb84...b0f Tok med dama til Disneyland 🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Anonyminist skrev (29 minutter siden): Tok med dama til Disneyland 🤣🤣 Ja det å 😂 Anonymkode: 4bb84...b0f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Anonyminist skrev (1 time siden): Dagens fra dj spartan. Altså, det er jo fint at arven har økt fra 250 000 til 1 million. Nå kan du både betale ned gjelden til staten, gjelden til eksen, og sitter igjen med 700 000 , istedenfor og gå i minus som du jo nå har gjort siden 90- tallet. Du kan jo bruke pengene på og kjøpe nytt anlegg og spille så høyt at du kommer i avisen og blir kjendis i Sarpsborg igjen? Da har han jo råd til å få hit den kona han skulle bestille fra Thailand da 😄 Anonymkode: 4bb84...b0f 2
Blomsterpotta Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Herregud, du må være den beste kandidaten til: Hvor ekstremt dum er det mulig å bli 2021? Gratulerer så mye. 2
Gjest laPistola Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Da har han jo råd til å få hit den kona han skulle bestille fra Thailand da 😄 Anonymkode: 4bb84...b0f Og si opp jobben som selger i Aftenposten der den kvinnelige sjefen nekter og gi han høyere lønn selvom han har forklart at han har gjeld , og hun ikke tar hensyn til følelsene hans.
TheTrollHunter Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 Enda godt skolen begynner snart. Dette patetiske mennesket trenger alle skoledager som finnes... Elendig oppdikting og elendig trådholder. Alt endres, sum hva som har skjedd, hvor pengene er osv osv osv 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 Anonyminist skrev (3 timer siden): Og si opp jobben som selger i Aftenposten der den kvinnelige sjefen nekter og gi han høyere lønn selvom han har forklart at han har gjeld , og hun ikke tar hensyn til følelsene hans. Utrolig hva som ordner seg 🙌🏼 Anonymkode: 4bb84...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå