Gå til innhold

Hvorfor holder noen menn damer på gress

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å holde noen på gress hvis man egentlig er avklart? Hva får man ut av det?

Anonymkode: 7dd7c...2c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tilgang på sex når alle andre forsøk feiler. Fått seg en runde med deg er du ikke så interessant en stund og kan fortsette letingen etter noe nytt. Ikke noe å trakte etter å bli gress dama.

Glemte eller damer blir holdt på gress hvis han er i forhold men skal selvsagt snart forlate kona/samboer. Må være den mest klassiske trikset i å holde damer på gress

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Gjest Embryo
Skrevet

Hva er vitsen med å gresse? Når han tydelig signaliserer at han ikke er interessert i noe må man faktisk ha selvrespekt nok til å sette strek. At noen desperate kvinner velger å gresse er årsaken til at menn lar dem gjør det. Det er praktisk for ham at det er noen på standby.

Skrevet
Embryo skrev (1 time siden):

Hva er vitsen med å gresse? Når han tydelig signaliserer at han ikke er interessert i noe må man faktisk ha selvrespekt nok til å sette strek. At noen desperate kvinner velger å gresse er årsaken til at menn lar dem gjør det. Det er praktisk for ham at det er noen på standby.

Enig i det men bør ta i betraktning at kvinner knytter seg mer emosjonellt til en mann enn en mann ofte gjør til en kvinne. Er vel en biologisk grunn at mange damer havner på gress. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Embryo skrev (4 timer siden):

Hva er vitsen med å gresse? Når hun tydelig signaliserer at hun ikke er interessert i noe må man faktisk ha selvrespekt nok til å sette strek. At noen desperate menn velger å gresse er årsaken til at kvinner lar dem gjør det. Det er praktisk for hun at det er noen på standby.

Endra kjønn på denne teksten sidan det er ein del damer som syns det er praktisk å ha menn på gress og :)

Anonymkode: 47641...dc4

• Liker 1
Skrevet

Tja det hender jeg gjør det. Ikke har jeg andre damer heller, men gjør det fordi jeg vil tenke litt og finne ut litt før jeg tar steget. Ofte har det vist seg lurt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er populære blant damene og har en del å velge mellom. De håper på noe bedre, men ønsker å ha noen å falle tilbake på sånn i tilfelle.

Anonymkode: 8ea0e...8e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi de er populære blant damene og har en del å velge mellom. De håper på noe bedre, men ønsker å ha noen å falle tilbake på sånn i tilfelle.

Anonymkode: 8ea0e...8e7

Ikke enig i at de nødvendigvis er populære. Har sett flere eksempler på menn som ikke har spesielt draget, men som allikevel holder noen på gress.

Anonymkode: 8b363...3ad

• Liker 2
Gjest Henkjønnet
Skrevet (endret)

Hvorfor de holder damer på gress? Fordi de kan.

Men en smart mann nøler ikke med å forplikte seg om dama er bra nok

Endret av Henkjønnet
AnonymBruker
Skrevet
Embryo skrev (17 timer siden):

Enig. 

Anonymkode: 6ceea...206

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de kan. 

Anonymkode: f866d...576

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke enig i at de nødvendigvis er populære. Har sett flere eksempler på menn som ikke har spesielt draget, men som allikevel holder noen på gress.

Dette er ønsketenkning altså 😂 Menn som har damer / harem på gress er selvfølgelig populære, selv om du skulle ønske de ikke var det

Anonymkode: 49e53...b8d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dette er ønsketenkning altså 😂 Menn som har damer / harem på gress er selvfølgelig populære, selv om du skulle ønske de ikke var det

Tuller ikke med det jeg sa. Mulig det ofte er slik, men jeg har sett eksempler på det motsatte også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn er både kjedelige og kyniske. 

Anonymkode: 5c14f...edc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De trenger ikke nødvendigvis være veldig populære. Men de er jo selvsagt ettertraktet av akkurat den dama som blir holdt på gress. 

Jeg ble holdt på gress av en mann i et par måneder, før jeg avsluttet relasjonen. Han holdt meg på gress rett og slett fordi han var sikker på at jeg ikke kom til å gå. 

Nå fire år senere vet jeg at han ikke har hatt et nytt forhold (liten by, og vi er i samme krets), og han maser fremdeles på meg, om at han angrer. På tross av at jeg er i nytt forhold. 

Han drukner ikke i damer. Tvert om var det veldig mange som lurte på hva jeg så i han. Det gjør jeg forsåvidt selv nå, i etterkant. Tror jeg var ensom etter bruddet jeg gikk igjennom før jeg traff han. 

Men jeg tror han ble veldig beruset på den følelsen av at jeg gjerne ville ha han, og at han hadde kontrollen i relasjonen der og da. En normal mann som kunne fått seg hvem som helst, ville jo ikke gått etter ei dame som han i utgangspunktet ikke ville i forhold med flere år i etterkant, spesielt ikke når hun går inn i nytt forhold. 

Anonymkode: f495f...b49

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...