AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hei, mann 47 her. Har lenge skrevet på min Tinder at jeg liker kulturopplevelser, festivaler og kunst. Jeg lurer på om særlig ordet kunst skremmer mange kvinner. Er det bare de som allerede har et forhold til kunst som tør ta kontakt med menn som meg..? Virker sånn. Så hvis du har valget mellom disse to menn: Mann 1 : glad i konserter, fjellturer og trening. Mann 2 : glad i konserter, fjellturer, trening, teater og kunst. Hvilken av de to velger du? Anonymkode: b060a...add
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Sleng på kampsport, matlaging, bil og mc. Så forvirrer du dem skikkelig 😁 Anonymkode: 004df...ce8 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Det eneste som teller i tillegg til at du må være høy, er at du er interessert i friluftsliv, ski og toppturer. Alt annet blir fyllmasse som ikke betyr noe. Det er min erfaring i allefall Anonymkode: c034e...92b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Jeg velger mann nummer 2, men nå liker jeg å gå på kunstutstillinger og museum, og heller det enn fjelltur. Anonymkode: 29bdc...315 2
Gjest TheCatLady Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Det virker egentlig ikke som det er særlig mange som er interessert i annet enn å gå på fjelltur, men ville valgt mann nr 2. Da hadde vi hatt litt til felles og jeg liker godt konserter og går gjerne mer på teater og på kunstutstillinger Fjelltur er jeg ikke spesielt glad i og trene gjør jeg helst alene så for min del passer det ikke så godt med noen som forventer at vi skal gjøre sånne ting sammen.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Hei. Hadde definitivt valgt mann nr 2. Kvinne 41 år Anonymkode: 5897a...6f6 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Ser for meg at de fleste som velger mann nr 1 ikke tør opprette et svar her i tråden. Men åpne sinnet toppturdamer, forandring fryder! Anonymkode: b060a...add
Jacuzzi Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Er selv drittlei av alle «kaffe, netflix, fjelltur, øl» - profilene, så hadde def. valgt nr.2. Men nå jobber jeg som prof. musiker da.. Husk uansett at du bare trenger én god match for at det skal bli klaff. Du må ikke matche med flest mulig. Best å si det som det er fra starten, tenker jeg 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Hadde valgt mann nummer 2, men hadde foretrukket ham uten fjellturene. Jeg har selv null interesse for fjellturer og andre former for friluftsliv, men er veldig interessert i kunst og kultur. Synes det er vanskelig å finne en mann som matcher meg der. Anonymkode: 97e25...6ed 7
Realiste Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Jeg liker fjellturer, og jeg liker kunst. Jeg hadde valgt mann nr 2. kvinne, 47 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Ts her. Mulig jeg må søke videre enn 10 mil fra her jeg bor. Det virker som de som vil bli med på date finnes, bare ikke her jeg bor. Det ER håp! Anonymkode: b060a...add 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Jeg synes mann nummer 2 hadde litt mange interesser. Han bør skrive mer om hva som er viktigst, nå virker det som han slenger ut alt for ihvertfall å treffe noen. Hvis det er kultur er det helt ok. Anonymkode: 9468d...06d
draug 75 Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Pussig at du skulle klø deg i hodet over det der, ts. Ja, jeg fikk i min tid en mye bedre treffprosent (matchprosent) da jeg valgte å tone ned det kulturelle "noe". Jeg veit ikke om det har å gjøre med at noen oppfatter det kuturelle som "sitt" gebet, det de skal oppdra mannen sin i.
President Chimp Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg synes mann nummer 2 hadde litt mange interesser. Han bør skrive mer om hva som er viktigst, nå virker det som han slenger ut alt for ihvertfall å treffe noen. Hvis det er kultur er det helt ok. Anonymkode: 9468d...06d Skjønner ikke hvorfor dette skal være noe som trekker ned. Mange interesser viser jo at det er en nysgjerrig person som liker å innhente seg ny kunnskap. 4
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Jeg syns alternativ nr to er mye mer interessant😊 Anonymkode: 18ade...718 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 President Chimp skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor dette skal være noe som trekker ned. Mange interesser viser jo at det er en nysgjerrig person som liker å innhente seg ny kunnskap. Mange interesser er ok, men han bør være i stand til å spesifisere hva som er viktigst. Anonymkode: 9468d...06d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Kunst kan være ganske pirrende. Spesielt om det er statlig støttet analspruting. Ville definitivt valgt nummer 2 Anonymkode: 3d6df...9be
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 Jeg er ikke interessert i kunst, men ser da for meg en mann i kjortel , sittende i lotusstilling som skal analysere nerdrums verker over en kopp økologisk hvit te. Og det orker jeg ikke. Anonymkode: 599e2...b84 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, mann 47 her. Har lenge skrevet på min Tinder at jeg liker kulturopplevelser, festivaler og kunst. Jeg lurer på om særlig ordet kunst skremmer mange kvinner. Er det bare de som allerede har et forhold til kunst som tør ta kontakt med menn som meg..? Virker sånn. Så hvis du har valget mellom disse to menn: Mann 1 : glad i konserter, fjellturer og trening. Mann 2 : glad i konserter, fjellturer, trening, teater og kunst. Hvilken av de to velger du? Anonymkode: b060a...add Jeg velger alternativ 3: glad i gaming, glad i sofa og tv, glad i god mat, noen kg for mye. Kunst og kultur blir på en måte et nei fra meg, bare fordi jeg ikke liker å reise noe særlig. Anonymkode: 3d80b...61f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå