AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Er det veldig rart at jeg er slik? Har vel egentlig vært introvert siden jeg var barn. Når jeg er på fest blir jeg ofte irritert over folk som er høylytte, at "alle" skal synge når de ikke eier sangstemme, teite drikkeleker (hvor det meste handler om sex), så høy musikk at man må skrike til hverandre. Ikke minst at man må være på festen lenger enn det man egentlig ønsker fordi man venter på sjåfør. Også er det alltid en som skal være midtpunktet, pluss at de skal ha samtaler med meg om ting jeg ikke bryr meg om. Når jeg er alene kan jeg kose meg med den musikken jeg selv liker og bare nyte roen rundt meg. Elsker å nyte noen øl mens jeg surfer på nettet, chatter med venner, gamer etc. Har til og takket nei til fester fordi jeg heller vil nyte noen glass i eget selskap. Føler som at alle andre må ha folk rundt seg hele tiden, og ikke klarer å ha det gøy på egenhånd som jeg klarer. Er det virkelig noe galt å drikke alene? (Er ikke snakk om hver helg, men en gang i blant). Anonymkode: 1064d...ec2 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Jeg er helt lik deg. Jeg kan gjerne nyte en sekspakning øl alene med musikk på ørene. Det gir meg mer enn fyllegnåling fra andre. Jeg kan veldig gjerne være sosial, men da i litt andre areaner. Anonymkode: a8b03...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Det er ikke feil, men selv foretrekker jeg drikke med andre. Trenger ikke være mange, men bare noen 😅 Anonymkode: 72256...729 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Jeg er også introvert, men har aldri drukket alene Anonymkode: 32bd6...9ca
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Jeg drikker alltid alene og ingen vet om det.Da koser jeg meg med å lese,se tv,surfe på nettet eller vaske huset.Det skader ingen,bortsett fra meg selv.Jeg "koser meg ikke med et glass vin",jeg drikker brennevin,men blir aldri full.Jeg snakker med min x,som er min beste venn to ganger pr dag og han hadde reagert om jeg var tydelig ruset.Jeg er vel såkalt velfungerende alkoholiker.Jeg er introvert og trives best alene. Anonymkode: 8a0a6...079
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Nei, tror ikke at det er negativt, når du først skal drikke uansett. Men hadde vært mer bekymret dersom det skjedde ofte.. men det gjelder jo drikking både alene og sammen. Anonymkode: dbd00...6d3 1
Cole Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Om du drikker alene eller med andre har null å si. Det som er relevant er mengde og hyppighet. Dette høres helt ufarlig ut. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Skrevet 9. august 2021 Det kan fungere for enkelte, men for mange er det et faretegn når det gjelder alkoholisme. Når man drikker alene så trenger man heller ikke regulere inntak fordi man har ingen som reagerer påa t man blir veldig full. Det kan gjøre at man gradvis drikker mer for å bli fullere. Om du drikker lite iblant, så er det ikke et problem. Det er verre når du vil gjøre det hver helg fordi det er en del av helgemoroa. At det bir en aktivitet/ hobby som du gjør hver helg. Da kan det raskt utvikle seg i feil retning. Anonymkode: dc033...604
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Drikke alene er det beste jeg vet. Storkoser meg når jeg gjør det. Folk flest kjeder meg. Anonymkode: 0fac9...562 2
Anonymburker Skrevet 9. august 2021 #13 Skrevet 9. august 2021 Liker også å drikke alene. Tenke, filosofere.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå