Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener en mann når han sier at en kvinne er "søt"?

Jeg er en kvinne i 30-årene som dater en mann. En mann jeg har begynt å like godt. Hele tiden sier han til meg "du er såå søt", "du er altså sååå søt", "åh, ingen er søtere enn deg". Vi har hatt sex tre ganger, og han forteller meg gjerne at jeg er "deilig og søt". Snapper vi hverandre skriver han ofte "du er den søteste av alle". 

Jeg hadde aldri tenkt over dette, hadde det ikke vært for ei venninne som tok opp dette med meg. Hun mener nemlig at menn kun kaller noen for søt fordi de vil prøve å få seg et ligg, de er egentlig ikke interessert, kun i sex. Jeg føler ikke at hun har rett, jeg ble egentlig litt såret av henne.

Jeg er ikke vant til oppmerksomhet fra menn, og det er vel kanskje usikkerheten min som snakker, jeg har kun hatt to kjærester tidligere og har aldri vært spesielt populær. Derfor er det vanskelig å motsi min venninne, og hun mater usikkerheten min, hvilket jeg egentlig misliker sterkt. Ingen har kalt meg "søt" før, men når han sier det så føles det så fint og positivt.

Han får meg til å føle meg veldig attraktiv, og han er veldig omsorgsfull og snill. Ja, vi har hatt sex, og det har vært fantastisk, men jeg føler det er mye mer enn bare det. Han liker å tilbringe tid med meg, og jeg med ham. Vi har gjort mange andre ting, men klart, han blir hard bare vi er nær hverandre og første gang vi hadde sex rakk vi knapt å hive av oss klærne før vi hadde helt fantastisk sex. Første kyss var helt vanvittig, jeg følte det sprakte mellom oss.

Har venninna mi rett? 

Jeg er lettere overvektig (har gått ned mye ned i vekt, skal sies), men jeg har blitt veldig fornøyd med formene mine. Store bryster og rumpe, og det liker han veldig godt. Han liker å holde rundt meg og sier han elsker de deilige formene mine. Så kan han se på meg lenge, smile og bare kose. Det er bare så deilig å ligge der i senga med ham, når han stryker meg over håret eller masserer meg lett på skuldrene. Han er så omsorgsfull og fin, og jeg merker bare at dette er så rett.

Er det så feil av meg å føle at venninna mi tar feil? :sjenert:

Vi har ikke kommet dit hen at vi har offisielt blitt kjærester, jeg har vært for sjenert til å spørre, men jeg tror jeg kommer til å ta det opp i morgen når vi skal møtes igjen. Han har virket veldig interessert når vi har snakket om fremtiden, om drømmer og planer. 

Anonymkode: 3565f...151

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke venninnen din har rett. Det virker som dere to har «noe mer» enn bare sex ut fra det du forteller her. 

Anonymkode: b898a...3ad

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At han muligens bare er ute etter å ligge, bør du alltid ha i tankene.  Men det å kalle noen søt, det tror jeg kun er hva personen har lært seg til å bruke, istedet for andre mulige adjektiver. Jeg vet i hvertfall at de søteste damene jeg kjenner, er de jeg kunne tenkt meg som kjærester.  Å bruke uttrykket derimot,  er noe jeg helst forbeholder babyer og kattunger. 

Anonymkode: 16dab...bb7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer med at alle har blitt så absurd skeptiske og ikke stoler på hverandres entusiasme? TS, det er jo åpenbart at denne mannen tenner noe voldsomt på deg!! Nyt det! 

venninna di er dust. At menn kaller damer for søt bare for å få seg et ligg? Hvor i alle dager har hun dét fra? Aldri hørt noen påstå det tidligere. 

Du må følge din egen magefølelse her. Drit i venninna di, hun aner ikke hva hun snakker om. Kun denne mannen vet hva han selv legger i ordet «søt».

Anonymkode: 4a999...4c0

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg veldig uten tvil, og venninna di misliker det for en eller annen grunn. Søt og deilig sier jeg også, fordi det er få som bruker det og fordi jeg mener det helt og holdent. 

Tipper venninna di er sjalu. 

Anonymkode: a7346...7ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten er man søt og sjarmerende eller så er man vakker og pen. 

Anonymkode: 6e3b5...f2f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kilde? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke venninnen din har rett. Det virker som dere to har «noe mer» enn bare sex ut fra det du forteller her. 

Anonymkode: b898a...3ad

Ja, jeg føler det slik i hvert fall. Ja, sex'en er fantastisk, men vi har jo gjort mye annet enn bare sex. Alt fra å lage mat, til å snakke i timesvis, se filmer/tv-serier, gått på kino, gått turer, vært på badestranda og vært i klatrepark. Vi hatt det veldig gøy sammen denne sommeren. :) 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At han muligens bare er ute etter å ligge, bør du alltid ha i tankene.  Men det å kalle noen søt, det tror jeg kun er hva personen har lært seg til å bruke, istedet for andre mulige adjektiver. Jeg vet i hvertfall at de søteste damene jeg kjenner, er de jeg kunne tenkt meg som kjærester.  Å bruke uttrykket derimot,  er noe jeg helst forbeholder babyer og kattunger. 

Anonymkode: 16dab...bb7

Mulig, jeg bare føler det ikke kun er sex'en. Vi har hatt sex tre ganger, men vi har gjort mange andre ting som får meg til å tvile sterkt på at det kun er sex.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva skjer med at alle har blitt så absurd skeptiske og ikke stoler på hverandres entusiasme? TS, det er jo åpenbart at denne mannen tenner noe voldsomt på deg!! Nyt det! 

venninna di er dust. At menn kaller damer for søt bare for å få seg et ligg? Hvor i alle dager har hun dét fra? Aldri hørt noen påstå det tidligere. 

Du må følge din egen magefølelse her. Drit i venninna di, hun aner ikke hva hun snakker om. Kun denne mannen vet hva han selv legger i ordet «søt».

Takk, ja, det er jo sånn jeg føler det også. Det er bare venninna mi som skaper voldsom usikkerhet i meg. Hun har alltid vært den populære, den alle gutta løper etter, og jeg tror hun kanskje ble litt satt ut at det var meg han løp etter denne gangen.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han liker deg veldig uten tvil, og venninna di misliker det for en eller annen grunn. Søt og deilig sier jeg også, fordi det er få som bruker det og fordi jeg mener det helt og holdent. 

Tipper venninna di er sjalu. 

Anonymkode: a7346...7ff

Ja, eller, jeg tror kanskje hun misliker at jeg ble valgt. Hun er ikke vant til at gutta ikke løper etter henne. Bare for å understreke: hun har aldri møtt ham før han altså begynte å date meg, men så fikk de tilfeldigvis møtes mens han og jeg var på badestranda. Han hadde kun øyne for meg, og jeg tror helt ærlig det gjorde henne ganske snurt. Hun har en fantastisk kropp, slank og veltrent, litt sånn drømmekroppen og drømmedama for de fleste menn. Jeg tror ikke hun helt liker at jeg med min litt mer formfulle kropp ble valgt over henne. Mulig jeg tar feil, men hun var ihvertfall ikke blid etter det møtet. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er helt greit. Jeg har innfunnet meg med at jeg ikke er så vakker og pen, det er helt greit å være søt og sjarmerende. :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit. Jeg har innfunnet meg med at jeg ikke er så vakker og pen, det er helt greit å være søt og sjarmerende. :)

Samme her. 😄 Er ikke noe vakker og pen men er søt med innhold :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samme her. 😄 Er ikke noe vakker og pen men er søt med innhold :P 

Hehe, ja, ikke sant? :) Eller som han sier "deilig og bløt". Haha. Jada, jeg veit jo at det er fordi jeg er overvektig, men han elsker det tydeligvis. Jeg har faktisk aldri opplevd en som han, som kan kose meg på magen, brystene, lårene og rumpa sånn i timesvis. Men det er ikke bare det, han kan liksom ligge der og se meg dypt inn i øynene og si "du har så vakre øyne" eller "jeg får lyst til å bare kose med hele deg". 

Sukk, da føler man nettopp som ganske søt med innhold. Litt som en berlinerbolle med bringebær. :fnise: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Sier meg litt enig i denne, i alle fall på egne vegne. Jeg er ikke vakker, men har gjennom livet ofte blitt kalt søt. Og det jeg mangler på «pen», tar jeg igjen med sjarm og utstråling. Såpass selvinnsikt har jeg.

TS: her tar venninna di feil – det er jo helt åpenbart at denne mannen digger deg! Nyt det til fulle! 🥰

Anonymkode: a49e9...422

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hehe, ja, ikke sant? :) Eller som han sier "deilig og bløt". Haha. Jada, jeg veit jo at det er fordi jeg er overvektig, men han elsker det tydeligvis. Jeg har faktisk aldri opplevd en som han, som kan kose meg på magen, brystene, lårene og rumpa sånn i timesvis. Men det er ikke bare det, han kan liksom ligge der og se meg dypt inn i øynene og si "du har så vakre øyne" eller "jeg får lyst til å bare kose med hele deg". 

Sukk, da føler man nettopp som ganske søt med innhold. Litt som en berlinerbolle med bringebær. :fnise: 

Du er helt sikkert søtere enn sukker for han 🥰

Høres ut som han er veldig forelsket ja🥰 Deilg❤️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også kalt søt av alle ….. tror de sier det fordi vi er søte. Ikke pen, hot, vakker … bare søt. Irriterende 

Anonymkode: df74f...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søt er et mye større kompliment enn pen fra min side ihvertfall. Hvis jeg mener ei dame er søt, så liker jeg henne. Jeg liker ikke alle pene damer, men jeg liker alle søte damer.

Anonymkode: d6900...900

• Liker 6
Skrevet

Jeg blir alltid fremstilt som søt, ikke vakker eller sexy eller lignende. Velger å tenke på det som positivt, for søt er da ikke det verste man kan være?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikker kan du aldri være på noe som helst. Men han synes du er kvinnelig, og behagelig å være sammen med, det er sikkert. Jeg ønsker dere all lykke i fortsettelsen!

Anonymkode: 70f27...d16

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Søt er et mye større kompliment enn pen fra min side ihvertfall. Hvis jeg mener ei dame er søt, så liker jeg henne. Jeg liker ikke alle pene damer, men jeg liker alle søte damer.

Jeg opplever det også som ett større kompliment enn å være pen.  Hvis man er søt er det så mye mer enn bare ett pent ansikt, det er en egenskap man kan ha ikke nødvendigvis bare hvordan man ser ut. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg. Pen er distansert og begrenset til utseende. Søt er mye mer enn det. Da setter du pris på hele personen.

Anonymkode: 70f27...d16

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen din er helt klart sjalu, den strandturen tok nok på selvfølelsen hennes. En del sånne smellvakre damer kan ha personlige usikkerheter, og så legger de liksom all selvfølelse i utseende sitt. Da kan de bli veldig såret og sinte hvis de ikke får den oppmerksomheten for utseende de er vant til. Ufint, men bare ignorer det. 

Dessuten tar hun helt feil, det med at søt sies når menn kun vil ligge er noe hun har funnet på. 

Jeg ble også kalt søt av mannen min når han sjekket meg opp, jeg er også litt rund, og han liker en god rumpe😉Ikke alltid den tynne som er favoritt for alle menn, da, de har ulike preferanser de og. Nå er vi gift og har barn☺️

Anonymkode: 0213e...ce4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort av vennina di😏

Anonymkode: 0bbae...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...