AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hvordan klarte dere å få babyen til å sovne på andre måter enn pupp på dagtid? Og når klarte dere å få baby til å sovne uten pupp på dagtid? Jeg er så lei av å sitte fastlåst med puppen ute heeeele dagen. Lille er snaaaart 4 mnd og jeg sitter med puppen ute i flere timer i strekk for å holde han i søvn. Jeg har sååååå lyst til å komme meg ut på en trilletur. I tillegg har jeg en 3-åring jeg må ta vare på, som nå ser alt for mye på TV på ettermiddagen fordi jeg må amme lille i søvn til ettermiddqgsluren for å unngå hyling (Pappan jobber 10-timers dager, hjelper selvfølgelig på helg) Natta går helt fint. Ammer/bysser litt i søvn også ammer vi hver 4. time gjennom natta. Anonymkode: 85ad8...5fd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Har det likedan. Har ingen tips så håper noen har svar . Anonymkode: bb495...983
Oxytenis Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Babyer er utrolig forskjellige, så dere må bare prøve dere frem. Men bæreseler som man klarer å amme i vil jeg anbefale. og push på tutt eller koseklut. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Oxytenis skrev (8 timer siden): Babyer er utrolig forskjellige, så dere må bare prøve dere frem. Men bæreseler som man klarer å amme i vil jeg anbefale. og push på tutt eller koseklut. Han kan sovne i bæresele i rolige omgivelser... meeen, kroppen min skulle fortsatt hatt kanskje en time fri fra babyen en gang i løpet av dagen. Hadde vært fint å høre fra andre som har hatt samme problem Anonymkode: 85ad8...5fd
Oxytenis Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han kan sovne i bæresele i rolige omgivelser... meeen, kroppen min skulle fortsatt hatt kanskje en time fri fra babyen en gang i løpet av dagen. Hadde vært fint å høre fra andre som har hatt samme problem Anonymkode: 85ad8...5fd Med litt finesse klarer jeg ofte å legge ned babyen på sengen vår etter at han sovner i bæreselen :) våkner han stapper jeg inn puppen og da finner han søvnen igjen som oftest
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Bruker dere smokk? hos oss gikk det fint med bæresele eller med smokk Anonymkode: e8fff...c58
Kokokos Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Oxytenis skrev (6 timer siden): Med litt finesse klarer jeg ofte å legge ned babyen på sengen vår etter at han sovner i bæreselen våkner han stapper jeg inn puppen og da finner han søvnen igjen som oftest Gjør akkurat det samme - man lærer seg noen finurlige teknikker etterhvert😅 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 På et tidspunkt(tror det var rundt 3 mnd) ammet jeg i søvn og la deretter i vogna. Han våknet stort sett litt til når jeg la han ned, men godtok da smokk i stedet for pupp og sov videre. Putta inn smokken når han begynte å søke med munnen. Etterhvert våkna han mer til så jeg måtte trille eller rugge, før han slutta å sovne ved puppen, men klarte å sovne med smokk og rugging/trilling. jeg måtte forsåvidt tilbake til å amme i søvn for lur på dagtid da han nærmet seg ett 🙈 eneste måten å få han til å sovne på dagtid. På kvelden var det null problem, da sovna han selv i senga si. Anonymkode: 47a50...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå