Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg gikk gravid hadde jeg mensmurringer i noen dager før fødselen startet. Jeg fødte over en uke før termin. Denne gangen har jeg nå bikket termin, og det kjennes ikke et eneste tegn på nærstående fødsel.

Startet din fødsel uten noe forvarsel/tegn? Er så lei nå😅

Anonymkode: 559d6...14b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen spesielle forvarsler før noen av mine, alt var normalt. Med første fødte jeg ca 4 timer etter første tegn på at noe var i gang (var uggen i magen først, så rier). Med andre gikk plutselig vannet delvis 6 timer før, og så begynte rier cs 2,5t før fødselen. Fødte ca en uke før termin med begge.

Anonymkode: 674b7...c7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med første kjente jeg tydelige mensmurringer og skjønte at det var noe på gang kvelden før fødselen. Kom 10 dager før termin. Men med nr 2 (kom også før termin) var det null tegn til fødsel før det braket løs og endte med styrtfødsel hjemme i stua. Så ja, det går an 😅

Anonymkode: ef29d...4f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe forvarsel på nummer to her. Hun var ute 2 timer etter jeg våknet opp med rier

Anonymkode: df90d...bdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Med første kjente jeg tydelige mensmurringer og skjønte at det var noe på gang kvelden før fødselen. Kom 10 dager før termin. Men med nr 2 (kom også før termin) var det null tegn til fødsel før det braket løs og endte med styrtfødsel hjemme i stua. Så ja, det går an 😅

Oi😂 det hørtes heftig ut. Håper det gikk bra til tross for at du ikke rakk sykehuset. Da er det kanskje håp om at det skjer noe når som helst her nå. Krysser fingrene 😁

AnonymBruker
Skrevet

Her merket jeg det godt 2 dager før han kom. Først kom slimproppen med litt blod 2 dager før. Dagen før jeg fikk hadde jeg ett vannvittig nedpress i forhold til hva jeg hadde hatt ukene før, føltes ut som hodet var mellom beina på meg 😅 

Anonymkode: c84c8...9ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi😂 det hørtes heftig ut. Håper det gikk bra til tross for at du ikke rakk sykehuset. Da er det kanskje håp om at det skjer noe når som helst her nå. Krysser fingrene 😁

Ja, det gikk heldigvis kjempefint! 😊 Masse lykke til og håper det er nært forestående for deg. 🤞🏻

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...