Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvor ofte gjør du og partner ting sammen? Hva gjør dere? Og hvem tar initiativ?

Og hvor ofte gjør dere ting sammen etter dere fikk barn?

Anonymkode: 6284d...c60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det meste sammen. Dra på kafé, storhandling, bilvask, hyttetur, fjelltur, spasertur, badeland, Restaurant, sykkelturer, strand, henge sammen i hagen, til svigers/familien osv. 

Fikk barn i vinter og gjør akkurat det samme nå, bare med babyen på slep 😅

Vi finner alltid på noe, hver helg, både lørdagog søndag. 

Kan dessverre ikke trene sammen lenger eller dra på byen sammen lenger (i noen år). 

Anonymkode: 36f01...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør mye hver for oss fordi vi har ulike interesser, men vi liker å gå ut å spise sammen, på kino, besøke familie m.m. Jeg hadde aldri orket å gjøre alt sammen med partneren min, liker alenetid og tid sammen med venninner. 

Anonymkode: 95c8d...e30

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ofte blir det jeg som tar iniativet til reiser,kino,standup show,bowling,gå på tur osv. Helt greit så lenge han ikke er vanskelig å få med på ting,å det er han ikke.

Anonymkode: 3dec8...6fc

AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingenting, skulle ønske det var mer vi gjorde sammen

Anonymkode: 182ee...fc8

AnonymBruker
Skrevet

3-4 ganger i uken. Har ikke barn. 
Løper, lager middag, drikker vin og snakker, går tur, er med venner, spiser ute, ser noen programmer på TV, går på bar

Anonymkode: 56e40...eb5

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

3-4 ganger i uken. Har ikke barn. 
Løper, lager middag, drikker vin og snakker, går tur, er med venner, spiser ute, ser noen programmer på TV, går på bar

Glemte å si at det er han som tar initiativet 80% av tilfellene

Skrevet

Det blir ikke så ofte vi gjør noe alene sammen, da vi har et lite barn på 10 mnd. Oftest består felles ting av noe vi har med barnet på, som gå trilleturer, dra på besøk til familie, ta en tur på stranda osv. 

Vi har vært på date en gang siden barnet ble født, da spiste vi ute. 

Det blir lite av kjærestid i hverdagen dessverre, da vi er ganske slitne begge to etter barnet er lagt. Det blir gjerne brukt på litt prating, og gjøre husarbeid. En sjelden gang ser vi på film, eller ser tv sammen. Ute liker vi å spise, kino, bowling, dra på helgeturer/båt turer etc 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi gjør det meste sammen. Dra på kafé, storhandling, bilvask, hyttetur, fjelltur, spasertur, badeland, Restaurant, sykkelturer, strand, henge sammen i hagen, til svigers/familien osv. 

Fikk barn i vinter og gjør akkurat det samme nå, bare med babyen på slep 😅

Vi finner alltid på noe, hver helg, både lørdagog søndag. 

Kan dessverre ikke trene sammen lenger eller dra på byen sammen lenger (i noen år). 

Anonymkode: 36f01...0ae

Samme her. Vi har to barn, ett på 2,5 år og en nyfødt. Vi drar på byen sammen, men det er sjeldent og vi drar hjem tidlig.

Vi gjør ikke så mye hver for oss, men noen ting blir det. Vi trener hver for oss. Han reiser på guttetur 1-2 ganger i året og da besøker jeg foreldrene mine. 

Anonymkode: 2f8d2...6c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...