AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Del Skrevet 6. august 2021 Gjelder selvsagt dere som fikk reaksjoner. Jeg tok dose to i dag på morgenen. Er nå uggen, fryser og kroppen verker her og der. Er trøtt. Lurer liksom på om det kommer til å bli verre, når man kan forvente at toppen er nådd. Skjønner dette er individuelt, ønsker bare å høre erfaringer. Anonymkode: 5ca0e...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Del Skrevet 6. august 2021 Dose 2 på onsdag, sov mye den ettermiddagen. Veldig vondt i armen. Litt smådårlig i går. Og ganske bra igjen i dag. Armen er litt vondere enn første gang. Anonymkode: e6fc1...da1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Del Skrevet 6. august 2021 Har ikke vært dårlig etter noen av dosene. To uker siden jeg fikk dose 2. Anonymkode: b6a83...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tatja Skrevet 6. august 2021 #4 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Gjelder selvsagt dere som fikk reaksjoner. Jeg tok dose to i dag på morgenen. Er nå uggen, fryser og kroppen verker her og der. Er trøtt. Lurer liksom på om det kommer til å bli verre, når man kan forvente at toppen er nådd. Skjønner dette er individuelt, ønsker bare å høre erfaringer. Anonymkode: 5ca0e...574 Verst dagen etter vaksine 2. Dagen etter der, var symptomer borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Del Skrevet 6. august 2021 Ca 10 timer etter dose 1 med astra zeneca i februar fikk jeg muskelverk, litt feber, litt hodepine, litt vondt i magen og skjelvinger. Så det tok noen timer å sovne 🤪 Var skikkelig uggen og småfrossen på jobb neste dag, fikk heldigvis mulighet til å sitte på kontor den dagen. Jeg fikk pfizer som dose 2 i mai. Merket ingen verdens ting etterpå. Anonymkode: 306bd...83d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke vært dårlig etter noen av dosene. To uker siden jeg fikk dose 2. Anonymkode: b6a83...e9f Skjønner ikke hvorfor du svarer da? Anonymkode: ec9c5...c6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Del Skrevet 6. august 2021 Ble dårlig etter 5-6 timer og det varte i 8-9 dager. Anonymkode: ec9c5...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 Ble ikke dårlig, kun litt øm i armen. Tatt 1.dosen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Ble dårlig etter ca 6t. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. august 2021 #10 Del Skrevet 6. august 2021 Var verst etter fire-sju dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Del Skrevet 6. august 2021 Etter første dose ble jeg kun ømmen i armen, etter andre dose hadde jeg vondt i armen dagen derpå, og var ikke i form. Hadde influensasymtomer, og var trøtt. Dagen etter det var formen bra igjen. Anonymkode: 9e0a1...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #12 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg begynte å kjenne det etter ca. 8 timer og det var vel verst om natten/morgenen. Etter dose to var det kanskje verst etter 24 timer. Følte meg grei igjen etter 48 timer. Anonymkode: 3639b...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Del Skrevet 6. august 2021 Øm i armen sammen kveld og dagen etter. Feber og litt sykdomsfølelse kvelden dag 3, etter det har jeg følt meg mye bedre og føler meg fin igjen nå. Har vært en del trøtt og sliten, men vet ikke om det har noe med vaksinen å gjøre. Anonymkode: 56a47...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karve Skrevet 6. august 2021 #14 Del Skrevet 6. august 2021 Etter dose 1 begynte det med hodepine rundt 4 timer etter jeg fikk dosen, med en kort topp etter ca. 12 timer før det verste var over. Var fortsatt veldig øm i armen i noen dager. Jeg var veldig hoven det første døgnet. Etter dose 2 var jeg frisk og fin frem til jeg våknet dagen etter. Var litt småuggen om morgenen, men trodde jeg bare var veldig trøtt i kroppen. Jeg kan bli litt uggen når kroppen ikke er klar for dagen. Småuggen-følelsen vedvarte gjennom dagen, og ca. 24 timer etter vaksinering begynte det å bygge seg opp skikkelig. Har aldri vært så dårlig som jeg var den kvelden og natten, men våknet helt fin om morgenen. Hodepinen har riktig nok ikke gitt seg, den sliter jeg enda med. Jeg fikk begge doser i januar-februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 6. august 2021 #15 Del Skrevet 6. august 2021 Var ikke syk, men vondt i armen. Var over på litt over et døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 7. august 2021 #16 Del Skrevet 7. august 2021 Dagen etter dose 2 fikk jeg lett feber. Varte to dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg