Mardrøm Skrevet 14. september 2021 #101 Skrevet 14. september 2021 (endret) Bie-damen skrev (På 8.8.2021 den 8.05): Jo, denne gangen har de det. For nordmenn er nå så lei av å se landet bli ødelagt av globulistiske politikere. Nå vet vi i alle fall fasiten: 1,1 % av nordmennene stemte Demokratene og 98,9 % av nordmennene stemte ikke Demokratene. Så kommer sikker representanter fra Demokratene med masse bortforklaringer. Men husk at Folkeaksjonen mot bompenger klarte å mobilisere stort ved forrige valg, selv om «systemet» jobbet mot dem. Husk at en representant for et helt ukjent parti klarte å komme inn fra Finnmark i går, uten riksmedia. Husk at et parti helt ytterst på den venstreradikale fløya klarte å bryte sperregrensa, selv om de har blitt dømt nord og ned av media. Dere hadde rett og slett koko-meninger som folk ikke deler. Endret 14. september 2021 av Mardrøm 5
bucket_IV Skrevet 14. september 2021 #102 Skrevet 14. september 2021 har ikke lest partiprogrammet deres og har heller ikke hørt så mye om dem. det er vel frp på steroider som jeg har forstått. høres ut for meg som dem er de største idiotene. 3
Gjest Lampe1 Skrevet 14. september 2021 #103 Skrevet 14. september 2021 Vera skrev (På 21.8.2021 den 12.56): Hva mener du om SIAN? De er vel snart de eneste igjen som tør å tale offentlig mot denne menneskefiendtlige religionen fra Midtøsten. En verkebyll i et moderne sivilisert samfunn.
rips & vaniljesaus Skrevet 14. september 2021 #104 Skrevet 14. september 2021 Mardrøm skrev (1 time siden): Nå vet vi i alle fall fasiten: 1,1 % av nordmennene stemte Demokratene og 98,9 % av nordmennene stemte ikke Demokratene. Så kommer sikker representanter fra Demokratene med masse bortforklaringer. Ja, de hevder de ble utsatt for sabotasje i valglokalene fordi stemmesedler manglet. – Da er det en av to ting: Demokratene gjør et kjempevalg eller så er vi utsatt for sabotasje og valgfusk. Følg meg og gi klar beskjed i valglokalet om Demokratene sine stemmeseddler mangler. https://www.facebook.com/Demokratene/posts/1682702542119280
MAGEROST Skrevet 14. september 2021 #105 Skrevet 14. september 2021 (endret) rips & vaniljesaus skrev (34 minutter siden): Ja, de hevder de ble utsatt for sabotasje i valglokalene fordi stemmesedler manglet. – Da er det en av to ting: Demokratene gjør et kjempevalg eller så er vi utsatt for sabotasje og valgfusk. Følg meg og gi klar beskjed i valglokalet om Demokratene sine stemmeseddler mangler. https://www.facebook.com/Demokratene/posts/1682702542119280 I 2013 så manglet det stemmesedler i tre luker for høyre og frp når jeg skulle stemme, Når jeg sa ifra så sa han som sto der " kan du ikke bare stemme noe annet da" også lo han. Når jeg var å stemte nå på søndag så var det kun en lapp for høyre og tomt for FrP, Jeg sa nok en gang ifra til en hyggelig eldre dame som sa at de hadde hatt problemer hele dagen med at folk tar stemmesedler fra enkelte partier. Jeg kontaktet Høyre og Frp å sa ifra, Dessverre får de svært mange innmeldinger om slikt vært valg. Jeg tror på ingen måte at valget i Norge er så trygt og sikkert som mange tror. Endret 14. september 2021 av MAGEROST 1
rips & vaniljesaus Skrevet 14. september 2021 #106 Skrevet 14. september 2021 MAGEROST skrev (34 minutter siden): I 2013 så manglet det stemmesedler i tre luker for høyre og frp når jeg skulle stemme, Når jeg sa ifra så sa han som sto der " kan du ikke bare stemme noe annet da" også lo han. Når jeg var å stemte nå på søndag så var det kun en lapp for høyre og tomt for FrP, Jeg sa nok en gang ifra til en hyggelig eldre dame som sa at de hadde hatt problemer hele dagen med at folk tar stemmesedler fra enkelte partier Det er nok godhets-pøbelen fra venstresiden som holder på. 1
Ruspus Skrevet 15. september 2021 #107 Skrevet 15. september 2021 rips & vaniljesaus skrev (På 14.9.2021 den 21.48): Det er nok godhets-pøbelen fra venstresiden som holder på. 😂😂😂
XaoS Skrevet 15. september 2021 #108 Skrevet 15. september 2021 rips & vaniljesaus skrev (På 14.9.2021 den 21.02): Ja, de hevder de ble utsatt for sabotasje i valglokalene fordi stemmesedler manglet. – Da er det en av to ting: Demokratene gjør et kjempevalg eller så er vi utsatt for sabotasje og valgfusk. Følg meg og gi klar beskjed i valglokalet om Demokratene sine stemmeseddler mangler. https://www.facebook.com/Demokratene/posts/1682702542119280 Artig! Dette en norsk versjon av MAGAs fantasi om valgfusk 😂 Bare i mikroskopisk skala. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå