Gå til innhold

Henvist assistert befruktning og gynekolog, men blitt gravid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør jeg nå, skjønner at jeg må avlyse timen på sykehuset om assistert befruktning, men hva med timen hos gynekolog? Den er i uke 9 av svangerskapet, jeg skulle utredes og sjekke status for egg osv der.  kan jeg gjøre den om til en ul som vanligvis er i uke 12?

Eller avlyser jeg alt, og kontakter fastlegen på nytt for videre oppfølging i svangerskapet?

Anonymkode: 0a758...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville avbestilt og kontaktet jordmor/fastlege for videre oppfølging :) Er nok ikke din jobb å gjøre om en utredning til en ultralyd fordi du ikke trenger utredningen mer, det må nok sykehuset ordne 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Patriotpaula skrev (13 minutter siden):

Ville avbestilt og kontaktet jordmor/fastlege for videre oppfølging :) Er nok ikke din jobb å gjøre om en utredning til en ultralyd fordi du ikke trenger utredningen mer, det må nok sykehuset ordne 😄

Takk:)

Anonymkode: 0a758...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville kontaktet lege først og avbestilt etterpå, gjerne så sent som mulig. 

Jeg ble gravid mens vi ventet på forsamtale til ivf. Drøyde til uke 12 eller 13 med å avlyse, det var to-tre uker før samtalen. Trengte å ha det som et sikkerhetsnett så lenge som mulig. 

Anonymkode: 8d972...ef7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så heldig du er ❤️ Håper spiren sitter!! Du skal være glad om du slipper prøverørskarusellen ☺️

Anonymkode: e607d...ff7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...