AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hvilke ting gir deg hverdagslykke. Hvilke små ting gleder du deg over i hverdagen? For meg er det en kopp te og et varmt bad, når venninner sender melding fordi de tenker på meg, å ligge under dyna når man er trøtt og bare se en god serie. Anonymkode: ecd73...d54
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 En dusj, litt smågodt, å bli invitert til fest, en fridag, en god film som plutselig dukker opp på netflix, en klem fra sønnen min. Anonymkode: 6c862...dc7 1
Drizzt Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvilke ting gir deg hverdagslykke. Hvilke små ting gleder du deg over i hverdagen? For meg er det en kopp te og et varmt bad, når venninner sender melding fordi de tenker på meg, å ligge under dyna når man er trøtt og bare se en god serie. Anonymkode: ecd73...d54 Å sitte i fred for meg selv i lenestolen eller sofaen med en kopp te og lesestoff midt i helgen uten mann og barn i hus 😄 Å dusje, hvile i badekaret eller gå på do alene. Å høre barnetrinn og barnelatter i huset. Å nyte kveldssola i hagen i hengestolen min (ja, den er min 😄). Å se at det jeg har plantet i hagen spirer og gror. Å sove til senere enn kl.7 på en søndag. Osv, osv ... 1
duja Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Følelsen når jeg drar hjem fra jobb på en fredag 💕 1
Tatja Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 (endret) Morgenstund på terrassen, med kaffe og malende/kosete katt. Mens resten av huset sover. Endret 6. august 2021 av Tatja
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Gratis smaksprøver, energidrikk, sol om morgen, gode kollegaer, Anonymkode: bb8b5...ba9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Ikke en dritt. Livet er en evig kamp og mas. Anonymkode: ede41...d9d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #10 Skrevet 7. august 2021 Å bade, en god natts søvn, bøker, å strikke, yoga. Bla. Anonymkode: c754a...876
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Skrevet 7. august 2021 En god kopp kaffe, en fin sang på radioen når jeg kjører bil, en kald mango ipa, en god klem av mann/barn, et kompliment på jobben, vitamin c serum fra dermalogica, nesten sommer på tv, en morsom meme, når jeg er ferdig med et godt stykke husarbeid og bade på sommeren. Anonymkode: 9a263...121
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Gleden over å komme hjem til nyvasket og ryddig hus, rent sengetøy og en god middag i ovnen. gleden min er også en rolig morgen nyte stillheten og frokosten og bare slappe av og ikke gjøre en dritt🥰 Anonymkode: 0ea95...870
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Lunch i kantina på jobb Netflix Anonymkode: 4a89d...d8d
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Akkurat nå sitter jeg på verandaen med stearinlys, en bok, et glass vin og rolig jazz på radioen. Lykke. Anonymkode: f94c8...1ef 1
Gjest TheCatLady Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 En god varm kopp te, katten min som mjauende møter meg i døra når jeg kommer hjem med halen i været og stryker seg mot meg, når det er kommet en ny episode av en bra serie, når det er fint og passelig varmt ute og det er bris, dusjsåpe/skrubb som lukter godt, å ha på myk pysj og varme sokker når man er nydusjet, rent og litt stivt sengetøy, å ligge på ryggen i sjøen og bare flyte rundt, kose seg med et glass vin i sofaen, å bestille takeaway.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Når samboeren min energisk og engasjert forteller meg om prosjektene sine i verkstedet/garasjen… da kjenner jeg meg så heldig og takknemlig - det gjør meg glad å se han så glad! ❤️ Anonymkode: 88b8d...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Høre på favorittsangen mens jeg kjører bil Nyvasket sengetøy Hunden min Latterkrampe med bestevenninna hvor vi er så interne at ingen skjønner noenting Lukten av nykværnet kaffe på morgenen Våkne på en søndag og vite at jeg har hele dagen fri Alle de vakre fargene som dukker opp i naturen når det nærmer seg høst Følelsen etter én god treningsøkt Og våkne en morgen etter og ha sovet skikkelig godt og kjenne at du er uthvilt Kunne fortsatt i evigheter.. Anonymkode: b00c2...8a7 1
GrønnNellik68 Skrevet 7. august 2021 #18 Skrevet 7. august 2021 Se at det er fint vær når en våkner. Duften av gress sommer. Fine utsikter på spaser turer. Sommerfugler. Sitte ute i campingstolen med en kaffe. Høre vinden suse i trærne. Friheten til å gjøre som jeg stort sett vil.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #19 Skrevet 7. august 2021 Lykkelige folk gjør meg lykkelig. Selvstendige mennesker gjør meg lykkelig. Alle de tingene folk gjør for seg selv som gjør at andre føler seg bra. Anonymkode: e97cd...d8c
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #20 Skrevet 7. august 2021 Iskald energidrikk på morgenen. En god klem hos samboeren. Følelsen av å sette seg ned etter å ha ryddet/vasket huset. Å kjøre hjem fra jobb fredag ettermiddag. Nyvasket sengetøy med nybarberte legger og fuktighetskrem. Sove til regn. Strikking. Anonymkode: 8b478...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå