Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

har blitt fortalt av noen at de syntes de møtte mer forståelse og empati hos mannlige leger når det gjaldt svangerskap. Med dette mente vedkommende at hun følte at hun ble betrodd når hun hadde et problem (mye kvalme og slitenhet), mens noen kvinnelige leger har vært mer vanskelige å ha å gjøre med og skulle ofte markere at "sånn er det" og "det er ikke en sykdom".

Jeg er gravid og har en kvinnelig fastlege, og syntes hun er kjempe hyggelig MEN opplever at hun skal alltid avvente å se. Har vært der ifbm. blødninger og istedenfor å sende meg på UL eller utføre en US har løsningen vært å vente å se og å ta en blodprøve. Tatt nylig kontakt angående kvalme og fikk ikke så mye hjelp hos henne heller...

Sitter her og funderer på å bytte fastlege, dog kanskje til en mannlig lege med gode omtaler. Nå vet jeg at alle er forskjellige og at det finnes gode og dårlige leger, uavhengig av kjønn, men syntes min bekjentes opplevelse av leger gjennom svangerskap var interessant. Hva er deres opplevelse?

Anonymkode: 2a70a...a44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva ordet betrodd betyr? 

Anonymkode: e4ba5...6e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du hva ordet betrodd betyr? 

Anonymkode: e4ba5...6e2

tydeligvis ikke 😅 det var kleint, men nå vet jeg at jeg ikke skal bruke den sånn!

Anonymkode: 2a70a...a44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stolt på legen din, jeg. 

Anonymkode: 85170...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...