AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Jeg innser nå at min tidligere arbeidsgiver er rett og slett ei heks som ikke tør å gjøre det som er rett. Jeg trodde først hun var naiv og hadde blitt lurt av noen andre vi begge kjenner som har sterk bakgrunn i dop miljøet. Folk som gjør ALT for penger uten at jeg bør gå i detalj på hva. Jeg var forelsket i en felles venn av oss som har gjort inntrykk av at han er kvalifisert for minst 21 år i fengsel. Men har nå Innsett at hun har visst alt lenge før meg og er med på spillet dems lot som ingenting, vært med på å dekke over dem, lot som hun ikke trodde på meg og vært med på å få politiet og flere til å tro at jeg er syk. Jeg vet at hun og mannen hennes er ungdoms venner av en annen psykopat jeg har vært borti. De alle tre er tilhengere av en av de to mest kjente og værste HA. Hun mener at det er jeg som er psykopat og ond fordi jeg har prøvd å stoppe disse bandittene og avsløre dem for politiet. De er blitt etterforsket men blir ikke tatt pga manglende bevis og falsk alibi. Det er flere jeg kjenner som som også kjenner dem, både fra min vennekrets som også kjenner til han fyren og hans kompiser opplever hæreverk på sine biler. Mine kollegaer som bor i nærheten av Hu gamle sjefen som også har jobbet for Hu gamle lederen min har også hatt hærverk på biler . Kattene til flere forsvinner og blir funnet påkjørt. Partnere som blir utsatt for både fysisk og psykisk vold og terror. Jeg tørr nesten ikke å slippe ut kattene mine når jeg ikke er hjemme og har måttet bytte navn i folkeregisteret og si til folk at jeg har flytta for å beskytte kattene mine og den nye bilen min siden jeg ikke har garasje. Nå har de funnet ut at jeg fremdeles bor her jeg bor. Politiet tror ikke på meg og tror at det er jeg som står bak alt og får folk til å gjøre ting. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 313ac...ecb
TinaChristina Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Vel, det høres ikke ut som om noen av dere er stabile. Politiet er jo eneste instans her såvidt jeg kan se. Ikke KG hvertfall. Vi vil bare sitte her å bitche på stemødre. 6
Østkantgutt1913 Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Hærverk på en død ting som en bil liksom. Wow, det var jo kjempetøft, og voksent 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Beklager, men dette var litt slitsomt å lese Anonymkode: 4ba5b...7fc 6
Turkis Sau Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Dette skjønte jeg lite eller ingenting av. 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 For noe surr og rot Anonymkode: 16a34...a52 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Mener bare som arbeidsgiver burde Hu støttet meg oppi dette her og ikke være på parti med andre kriminelle. Hun sa opp jobben og prøvde å få meg til å tro jeg måtte komme meg vekk fordi ledelsen liksom drev å hacket seg inn å overvåka hennes profil på Facebook og hadde bedt om passord til hennes private mail. Jeg jobber der fremdels. De har fremdels ikke prøvd å overvåke meg på noe vis. Men han vi begge kjenner og noen kompiser av han driver trollfabrikk og vet noen av de er god på data, driver med svindel, deler spam, driver med krypto valuta osv. osv.. Anonymkode: 313ac...ecb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Altså ledelsen over henne. Hun var mellom leder og kundeansvarlig. IQ trur jeg hun har fått i posten Anonymkode: 313ac...ecb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Hvorfor har du tatt det på deg som din jobb å "avsløre" disse HA-folka? Hvorfor har du i det hele tatt noe som helst med noen av dem, inkludert din tidligere arbeidsgiver å gjøre? Anonymkode: d10a5...e90 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Jeg skjønte ikke alt før det var for sent. Trudde det var meg det var noe galt med jeg. For trudde ikke det var fysisk mulig å havne borti så mange gærne mennesker på en gang og det at de er tilhengere av HA har jeg funnet ut i ettertid når jeg har sjekket dem mer ut og vært mistenksom til dem. Har ikke noe kontakt med dem nå men jeg håper de får konsekvenser en dag. Anonymkode: 313ac...ecb
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Din tidligere arbeidsgiver, men du jobber der fortsatt? Dette ble bare rot, TS, ingen skjønner noe av det du prøver å komme fram til. Anonymkode: db256...a2e 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Din tidligere arbeidsgiver, men du jobber der fortsatt? Dette ble bare rot, TS, ingen skjønner noe av det du prøver å komme fram til. Anonymkode: db256...a2e Ja noen andre overtok hennes stilling. Det jeg prøver å komme frem til er at jeg synes hun er drøy som velger å være på parti med banditter. Ei fra den gjengen som er min tidligere nabo prøvde også å få de gutta til å ta meg fordi hun tror jeg har bedt folk å gjøre hærverk på bilen hennes. Jeg ble kjent med denne naboen og han andre idioten i en amcar klubb. Jeg har vært bil interessert og vært i amcar miljø men kutta det helt ut. Er jo takhøyde for alt som kan krype og gå der.... Mener bare at Hu lederen jeg hadde er syk i hue når Hu sitter å synes synd på kriminelle som driver med penge utpressing, leiemordere og torpedoer. Og mener at det er synd på de for at jeg har å sagt ifra til politiet hva de driver med. De har gitt sterkt inntrykk av at de står bak en sak som har vært etterforskning i tre år snart..... Den saken som aldri noen sinne blir oppklart virker det som.... Jeg ble jo anmeldt for ting som noen andre har gjort. De gjør ting i mitt navn for å få ting over på meg så jeg har fått trusler fra politiet om straff uten at de har noe bevis. Har sendt inn flere klager på noen fra politiet og sagt jeg kommer til å ta sak i retten snart hvis ikke de slutter. Og Hu gamle sjefen min har ringt politiet og fastlegen min å sagt at jeg er psykotisk og må legges inn på utredning. Jeg ble sendt på utredning av psykose og fikk selfølgelig ikke noen diagnose. Dette bare fordi ei fra politiet mener han fyren som selv innrømmer at han er en morder er harmløs. Selv om flere vet hva han har gjort så hjelper ikke det når vi ikke har nok bevis. Og Hu gamle sjefen min HJELPER han med å slippe unna og beskylder meg og alle andre for å være syke, driver mafia opplegg og ødelegger andres navn og rykte. Har anmeldt henne for ærekrenkelser og min tidligere nabo for utpressing. Og de andre for trusler. Vet de har drevet med psykisk terror og drapstrusler mot flere. Skjønner ikke hvorfor Hu gamle sjefen min støtter dem. Hu burde vært arrestert. Jeg trudde en periode at hun ikke skjønte greia men så viste det seg at hun bare har spilt dum hele veien og er med på å dekke over dem. Jeg er så sint. Hu burde jo hjelpa meg med å avsløre han men i stedet skal Hu ødelegge meg og mitt liv. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 313ac...ecb 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor har du tatt det på deg som din jobb å "avsløre" disse HA-folka? Hvorfor har du i det hele tatt noe som helst med noen av dem, inkludert din tidligere arbeidsgiver å gjøre? Anonymkode: d10a5...e90 Fordi disse folka beskylder meg for ting jeg ikke har gjort som andre gjør i mitt navn. De har dratt meg inn i det og prøver å få ting over på meg og har brukt meg i sitt spill. Ellers hadde jeg ikke orka å blande meg inn...... Anonymkode: 313ac...ecb
Turkis Sau Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): *snip* Hu burde jo hjelpa meg med å avsløre han men i stedet skal Hu ødelegge meg og mitt liv. Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonymkode: 313ac...ecb Fått time hos fastlegen og bedt om henvisning til DPS. 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Turkis Sau skrev (2 minutter siden): Fått time hos fastlegen og bedt om henvisning til DPS. Det burde du hvertfall gjøre! Anonymkode: 313ac...ecb
Turkis Sau Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det burde du hvertfall gjøre! Anonymkode: 313ac...ecb Ok😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 Turkis Sau skrev (4 minutter siden): Fått time hos fastlegen og bedt om henvisning til DPS. Synes ikke det er ok med måten du svarer TS her. Utrolig barnslig og frekt. Skjønner godt at TS er forbanna på sin tidligere leder. Synes det er merkelig vedkommende ikke fikk sparken men faktisk måtte velge å gå selv. Utrolig. Slike som henne burde ikke hatt livets rett og burde vært satt på lukket avdeling på avd K.... Om ledelsen har såkalt overvåket henne så har de nok hatt en god grunn. At hun har gjort noe hun ikke vil si... Hvis hun selv er med på å forsvare alvorlig sterkt kriminelle og er gift med en torpedo fra HA og de er på parti med flere kriminelle så sier det vel sitt. Hun har seg selv å takke! Skamme seg burde hun! Anonymkode: 313ac...ecb
Turkis Sau Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes ikke det er ok med måten du svarer TS her. Utrolig barnslig og frekt. Skjønner godt at TS er forbanna på sin tidligere leder. Synes det er merkelig vedkommende ikke fikk sparken men faktisk måtte velge å gå selv. Utrolig. Slike som henne burde ikke hatt livets rett og burde vært satt på lukket avdeling på avd K.... Om ledelsen har såkalt overvåket henne så har de nok hatt en god grunn. At hun har gjort noe hun ikke vil si... Hvis hun selv er med på å forsvare alvorlig sterkt kriminelle og er gift med en torpedo fra HA og de er på parti med flere kriminelle så sier det vel sitt. Hun har seg selv å takke! Skamme seg burde hun! Anonymkode: 313ac...ecb Beklager, men jeg sliter med å forstå hva TS' problem er, om det er reellt, og jah, i det hele tatt. For meg fremstår dette som en person med en paranoid episode, som burde ha psykisk hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Synes ikke det er ok med måten du svarer TS her. Utrolig barnslig og frekt. Skjønner godt at TS er forbanna på sin tidligere leder. Synes det er merkelig vedkommende ikke fikk sparken men faktisk måtte velge å gå selv. Utrolig. Slike som henne burde ikke hatt livets rett og burde vært satt på lukket avdeling på avd K.... Om ledelsen har såkalt overvåket henne så har de nok hatt en god grunn. At hun har gjort noe hun ikke vil si... Hvis hun selv er med på å forsvare alvorlig sterkt kriminelle og er gift med en torpedo fra HA og de er på parti med flere kriminelle så sier det vel sitt. Hun har seg selv å takke! Skamme seg burde hun! Anonymkode: 313ac...ecb Du vet hvordan AB kodene funker, liksom...? Anonymkode: e1af6...118 2
Turkis Sau Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet hvordan AB kodene funker, liksom...? Anonymkode: e1af6...118 Haha! Understreker poenget mitt...😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå