*Heidi* Skrevet 19. september 2005 #1 Skrevet 19. september 2005 Hva er dette og kan det erstattes med noe?
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #2 Skrevet 19. september 2005 Er ikke det søtningsmiddel for diabetikere? Laget av aspartam eller noe sånt? I så fall kan det nok ikke erstattes av noe annet enn søtningsmidler uten sukker.
*Heidi* Skrevet 20. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2005 Er ikke det søtningsmiddel for diabetikere? Laget av aspartam eller noe sånt? I så fall kan det nok ikke erstattes av noe annet enn søtningsmidler uten sukker. ← Jeg vet ikke jeg, men det bruker i Grethe Roedes vafler..
Nella Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Du kan bruke vanlig sukker. Strøsøtning er fordi det er MYE mindre kalorier i de og ikke alle inneholder aspartam helelr, litt forskjellig. Derfor bruker Grete Roede det i sine vafler
*Heidi* Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2005 Du kan bruke vanlig sukker. Strøsøtning er fordi det er MYE mindre kalorier i de og ikke alle inneholder aspartam helelr, litt forskjellig. Derfor bruker Grete Roede det i sine vafler ← Ok, men dette må jeg kjøpe på apoteket? Sier ikke nei til MYE mindre kalorier nei..
Nella Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Meny har bla. Natreen, canderel, (stå sammen med sukketter eller baketing). Europris har fått inn noe ganske billig. De koster litt, men du har de lenge i grunn. (ca 40 kr, 20 på europris mener jeg). Har natreen her og den er fin, på bær bla. KAn brukes i baking der sukker ikke er en stor hoveddel for bra resultat (sukkerbrød, formkake) http://www.bayer-pharma.si/isp/natreen/pic/allstuff.gif her ser du merket, men ikke helt den boksen. Rund glassboks med merket på
*Heidi* Skrevet 22. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2005 Meny har bla. Natreen, canderel, (stå sammen med sukketter eller baketing). Europris har fått inn noe ganske billig. De koster litt, men du har de lenge i grunn. (ca 40 kr, 20 på europris mener jeg). Har natreen her og den er fin, på bær bla. KAn brukes i baking der sukker ikke er en stor hoveddel for bra resultat (sukkerbrød, formkake) http://www.bayer-pharma.si/isp/natreen/pic/allstuff.gif her ser du merket, men ikke helt den boksen. Rund glassboks med merket på ← Ok, tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå