Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det søtningsmiddel for diabetikere? Laget av aspartam eller noe sånt? I så fall kan det nok ikke erstattes av noe annet enn søtningsmidler uten sukker.

Skrevet
Er ikke det søtningsmiddel for diabetikere? Laget av aspartam eller noe sånt? I så fall kan det nok ikke erstattes av noe annet enn søtningsmidler uten sukker.

Jeg vet ikke jeg, men det bruker i Grethe Roedes vafler..

Skrevet

Du kan bruke vanlig sukker.

Strøsøtning er fordi det er MYE mindre kalorier i de og ikke alle inneholder aspartam helelr, litt forskjellig. Derfor bruker Grete Roede det i sine vafler :)

Skrevet
Du kan bruke vanlig sukker.

Strøsøtning er fordi det er MYE mindre kalorier i de og ikke alle inneholder aspartam helelr, litt forskjellig. Derfor bruker Grete Roede det i sine vafler :)

Ok, men dette må jeg kjøpe på apoteket? Sier ikke nei til MYE mindre kalorier nei.. ;)

Skrevet

Meny har bla. Natreen, canderel, (stå sammen med sukketter eller baketing). Europris har fått inn noe ganske billig.

De koster litt, men du har de lenge i grunn. (ca 40 kr, 20 på europris mener jeg).

Har natreen her og den er fin, på bær bla. KAn brukes i baking der sukker ikke er en stor hoveddel for bra resultat (sukkerbrød, formkake)

http://www.bayer-pharma.si/isp/natreen/pic/allstuff.gif

her ser du merket, men ikke helt den boksen. Rund glassboks med merket på :)

Skrevet
Meny har bla. Natreen, canderel, (stå sammen med sukketter eller baketing). Europris har fått inn noe ganske billig.

De koster litt, men du har de lenge i grunn. (ca 40 kr, 20 på europris mener jeg).

Har natreen her og den er fin, på bær bla. KAn brukes i baking der sukker ikke er en stor hoveddel for bra resultat (sukkerbrød, formkake)

http://www.bayer-pharma.si/isp/natreen/pic/allstuff.gif

her ser du merket, men ikke helt den boksen. Rund glassboks med merket på :)

Ok, tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...