Gå til innhold

NKI nettstudier + gravid, er det mulig eller ikke?:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg begynnte nettopp på et nettkurs hos NKI nettstudie som er over 18 måneder, med innleveringer og oppgaver osv. Dette koster 38 000 kroner, og jeg venter fortsatt på svar fra Lånekassen. 

Men jeg fant nettopp ut at jeg er gravid nå og er så redd for å ikke få dette til! Være gravid, studere, OG jobbe i tillegg! Føler jeg freaker ut, og nå er det for sent. Jeg kan ikke bare sette det nettstudiet på «pause», jeg har det i 18 måneder og så har jeg ikke tilgang til det mere. Og det koster jo 38 000 kr. 

tror dere jeg kan få det til eller ikke?:(  hva gjør jeg?

jeg er bare i uke 5+2 nå så har ikke fått spørt familie/venner heller enda om dette. 

Anonymkode: d0185...6d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei. Jeg begynnte nettopp på et nettkurs hos NKI nettstudie som er over 18 måneder, med innleveringer og oppgaver osv. Dette koster 38 000 kroner, og jeg venter fortsatt på svar fra Lånekassen. 

Men jeg fant nettopp ut at jeg er gravid nå og er så redd for å ikke få dette til! Være gravid, studere, OG jobbe i tillegg! Føler jeg freaker ut, og nå er det for sent. Jeg kan ikke bare sette det nettstudiet på «pause», jeg har det i 18 måneder og så har jeg ikke tilgang til det mere. Og det koster jo 38 000 kr. 

tror dere jeg kan få det til eller ikke?:(  hva gjør jeg?

jeg er bare i uke 5+2 nå så har ikke fått spørt familie/venner heller enda om dette. 

Gratulerer! Du får til det du vil! Jeg studerte med en tobarns mor som ble gravid med nr tre andre året i bacheloren. Hun fødte rett før en eksamen men formen var bra så hun fikk det til. Men det blir nok litt tøffe tak inni der, men det er jo bare å prøve og i verste fall hvor du må gi opp så vet du hvertfall at du forsøkte. Så er det bare å håpe svangerskapet ikke bærer med seg for mye plager 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 9, og skal jobbe og studere til høsten. Gjorde det med førstemann også. Gikk bra, men du får jo bare ta det etterhvert :)

Anonymkode: d99bb...6cf

AnonymBruker
Skrevet
Molly_ skrev (På 6.8.2021 den 17.29):

Gratulerer! Du får til det du vil! Jeg studerte med en tobarns mor som ble gravid med nr tre andre året i bacheloren. Hun fødte rett før en eksamen men formen var bra så hun fikk det til. Men det blir nok litt tøffe tak inni der, men det er jo bare å prøve og i verste fall hvor du må gi opp så vet du hvertfall at du forsøkte. Så er det bare å håpe svangerskapet ikke bærer med seg for mye plager 🥰

Takk🥰 ja jeg må nesten bare prøve, jeg kan jo ikke gjøre noe annet 😕 så enten går det, eller så går det ikke😅😊 blir litt stress men, det må jo bare gjøres😕

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2021 den 11.29):

Jeg er gravid i uke 9, og skal jobbe og studere til høsten. Gjorde det med førstemann også. Gikk bra, men du får jo bare ta det etterhvert :)

Anonymkode: d99bb...6cf

Åja👍🏼 Ja får bare prøve, så får jeg se hvordan det går 🙈🙈🤞🏼😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kommer mye an på formen din også. Kvalme kom som kastet på meg over natten i uke 6, og den er fortsatt ikke helt borte (uke 21). Jeg hadde aldri greid å jobbe + studere samtidig i disse ukene, har ikke greid en «vanlig» kontorjobb engang slik som formen har vært (sykmeldt 70% før jeg tok ferie). Krysser fingrene for at du får det mye lettere. ☺️

Anonymkode: 3f5d1...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...