Gå til innhold

Hvordan stoppe Web Booster i McAfee?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får jeg stoppet Web Booster i McAfee? Den stopper alle videoer og filmsnutter, det må være mulig å stoppe det. Men hvordan vet jeg ikke. Jeg har da selvsagt McAfee antivirus program. Det fungerer stort sett bra, men er dyrt. 

Anonymkode: 23c6e...3b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

McAfee og Norton er noe ordentlig dritt, det er det første jeg fjerner når jeg setter opp nye maskiner. Windows defender er mer enn bra nok for de aller fleste, hvis man hvil ha noe tillegg så er et abonnement på Malwarebytes veldig bra.

Grunnen til at disse programmene kommer ferdig installert på mange maskiner er fordi at McAfee og Norton sponser Windows lisensen for produsenten av maskinen.
Disse programmene bruker veldig mye resurser og gjør maskinen treg, programmene kommer også i konflikt med andre programmer og funksjoner.

For å svare på spørsmålet, nei jeg aner ikke hvordan Web Booster kan deaktiveres. 

Anonymkode: 3601a...e52

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

McAfee og Norton er noe ordentlig dritt, det er det første jeg fjerner når jeg setter opp nye maskiner. Windows defender er mer enn bra nok for de aller fleste, hvis man hvil ha noe tillegg så er et abonnement på Malwarebytes veldig bra.

Grunnen til at disse programmene kommer ferdig installert på mange maskiner er fordi at McAfee og Norton sponser Windows lisensen for produsenten av maskinen.
Disse programmene bruker veldig mye resurser og gjør maskinen treg, programmene kommer også i konflikt med andre programmer og funksjoner.

For å svare på spørsmålet, nei jeg aner ikke hvordan Web Booster kan deaktiveres. 

Den er grei. Merker at det går tregt ja. Men nå har jeg abonnement på dette. Er det mulig å stoppe abonnementet tror du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Vi er ikke i 1999 lenger. Mcafee må du kvitte deg med. Gjør som resten av verden i 2021 og la windows ta seg av virusbeskyttelsen 

Anonymkode: dedb0...8b2

AnonymBruker
Skrevet

Og selvsagt går det an å stoppe abonnementet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og selvsagt går det an å stoppe abonnementet. 

Det har jeg gjort. Da jeg stoler på Windows defender.

AnonymBruker skrev (På 2021-8-6 den 17.34):

Den er grei. Merker at det går tregt ja. Men nå har jeg abonnement på dette. Er det mulig å stoppe abonnementet tror du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det har jeg gjort. Da jeg stoler på Windows defender.

Du må nok logge inn på nettsiden til McAfee for å stoppe abonnementet, men du får ikke igjen pengene for den perioden du allerede har betalt for.

Etterpå så må du avinstallere McAfee fra maskinen via søk --> kontrollpanel --> programmer og funksjoner. 

Anonymkode: 3601a...e52

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 16.42):

Hvordan får jeg stoppet Web Booster i McAfee? Den stopper alle videoer og filmsnutter, det må være mulig å stoppe det. Men hvordan vet jeg ikke. Jeg har da selvsagt McAfee antivirus program. Det fungerer stort sett bra, men er dyrt. 

Avinstaller, problem løst.

McAfee har ingenting for seg, da Windows 10 har innebygd Windows Defender.

Sjansen for å få virus er større med McAfee installert, fordi det vil gå i interaksjon med Windows Defender, slik at de kun vil motarbeide hverandre.

Hver smart, kvitt deg med McAfee, spar prngene, og la Windows Defender gjøre jobben sin. Å betale for McAfee er det samme som å betale for å bli svindlet.

Eneste som har noe for seg på en maskin med Windows 10 er Malewarebytes, da dette er et maleware program og ikke et virus program. Avast, AVG, McAfee, Norton er svindel (det hadde kun noe for seg før Windows 10)

AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 17.40):

Avinstaller, og drit i abonnententet. Bare sørg for å kansellere abonnomentet, så de ikke starter ny periode.

Bare få McAfee bort fra PCen så er mye gjort ;) 

Anonymkode: bcbc0...7b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...