AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Jeg innser nå at min tidligere arbeidsgiver er rett og slett ei heks som ikke tør å gjøre det som er rett. Jeg trodde først hun var naiv og hadde blitt lurt av noen andre vi begge kjenner som har sterk bakgrunn i dop miljøet. Folk som gjør ALT for penger uten at jeg bør gå i detalj på hva. Jeg var forelsket i en felles venn av oss som har gjort inntrykk av at han er kvalifisert for minst 21 år i fengsel. Men har nå Innsett at hun har visst alt lenge før meg og er med på spillet dems lot som ingenting, vært med på å dekke over dem, lot som hun ikke trodde på meg og vært med på å få politiet og flere til å tro at jeg er syk. Jeg vet at hun og mannen hennes er ungdoms venner av en annen psykopat jeg har vært borti. De alle tre er tilhengere av en av de to mest kjente og værste HA. Hun mener at det er jeg som er psykopat og ond fordi jeg har prøvd å stoppe disse bandittene og avsløre dem for politiet. De er blitt etterforsket men blir ikke tatt pga manglende bevis og falsk alibi. Det er flere jeg kjenner som som også kjenner dem, både fra min vennekrets som også kjenner til han fyren og hans kompiser opplever hæreverk på sine biler. Mine kollegaer som bor i nærheten av Hu gamle sjefen som også har jobbet for Hu gamle lederen min har også hatt hærverk på biler . Kattene til flere forsvinner og blir funnet påkjørt. Partnere som blir utsatt for både fysisk og psykisk vold og terror. Jeg tørr nesten ikke å slippe ut kattene mine når jeg ikke er hjemme og har måttet bytte navn i folkeregisteret og si til folk at jeg har flytta for å beskytte kattene mine og den nye bilen min siden jeg ikke har garasje. Nå har de funnet ut at jeg fremdeles bor her jeg bor. Politiet tror ikke på meg og tror at det er jeg som står bak alt og får folk til å gjøre ting. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 47c06...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå