Gå til innhold

Oppvaskmaskin med feilmelding

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Det er limt fast i slangen så kan uansett ikke gjøre noe med det. Men er det logisk at røret var tett fra første dag? 

Anonymkode: 4ddfe...aa2

Hvis avløpet er tett så. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at maskinen har vært slik hele tiden, men kun har vært brukt i to mnd der, hvis den fulgte med leiligheten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
asterix skrev (Akkurat nå):

Hvis avløpet er tett så. Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med at maskinen har vært slik hele tiden, men kun har vært brukt i to mnd der, hvis den fulgte med leiligheten?

Jeg mener at den har vært sånn hele tiden her, altså to måneder, men siden den er gammel har den vel vært brukt andre steder før, men da vet jeg ikke om feilmeldingen var der eller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dette henger sammen med det dårlige trykket. At vannet er koblet feil eller noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg vet jo hva feilmeldingen betyr. Det sier jeg jo. Feilmeldingen sier at maskinen ikke klarer å tømme ut vannet. Men da burde det vært vann i maskinen når jeg åpner den. Det er det ikke. Ingenting. Om jeg drar ut støpsel og setter inn igjen fortsetter den å vaske en liten stund. Det ville den vel ikke gjort om det var vannlåsen?

Greit. 

Men vet du hvordan du får fjernet feilmeldingen? Det gjør ikke jeg heller.

Men om du er heldig så står det i en av bruksanvisningene. 

Å dra ut støpselet bare resetter automatikken. Så tar det litt tid før systemet skjønner at ingenting er endret. 

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (1 time siden):

Greit. 

Men vet du hvordan du får fjernet feilmeldingen? Det gjør ikke jeg heller.

Men om du er heldig så står det i en av bruksanvisningene. 

Å dra ut støpselet bare resetter automatikken. Så tar det litt tid før systemet skjønner at ingenting er endret. 

Feilmeldingen blir borte når jeg drar ut støpsel og setter inn igjen. Noen ganger må jeg gjøre det om igjen mange ganger, andre ganger vasker den ferdig. 

I bruksanvisningen står alle tingene dere har foreslått og som jeg alt har sjekket, rens filter, sjekk at ledningen ikke er i krøll, at vannlåsen er åpen osv. Hvis det ikke fungerer, kontakt sørvis. Men jeg snakket altså med utleier, som ikke mente det var et problem, og limte fast slangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette betyr, slik jeg kan forstå det, at det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det bortsett fra å enten fortsette soM nå eller kontakte utleier igjen. Ev betale rørlegger selv. Stemmer?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Enig. Jeg tenker at det er noe i veien med vannet (kobling, rør, el). En eller annen lettvinn løsning, kanskje? Det er veldig dårlig trykk i dusjen, også. 

Får du en feilkode? 

Anonymkode: b7d21...9a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Får du en feilkode? 

Anonymkode: b7d21...9a5

Ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...