Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har opplevd å være gravide selv om dere blødde de første ukene? Og at det var en normal graviditet med et friskt barn? 
Hvor mye blødde dere i så fall? Var det slik at dere i starten ikke trodde dere var gravide ?

Anonymkode: c8441...9af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blødd hele første trimester i alle svangerskap. Det var ikke veldig store mengdene, men nok til at jeg var bekymret. I følge legene på sykehuset var det hormonelle blødninger som kommer av alle hormonene kroppen produserer for å holde svangerskapet i gang. Rundt uke 12 overtar morkaken hormonproduksjonen og da pleier slike blødninger (og mange av de andre plagsomme symptomene) å bli bedre. Skjønner at du er bekymret, men det trenger altså ikke bety at noe er galt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en blødning i uke 7, to dager på rad. Selvfølgelig full panikk, men det gikk fint. Er ganske vanlig fant jeg ut. 

Anonymkode: 30d6a...55d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blødning i uke 4 og uke 6, da blødde jeg i ca 3 dager første gangen og 7 dager andre gangen. Det var snakk om brunt blod, mer som spotting men det regnes likevel som blødning. Tatt UL privat og hcg som viser at alt er greit. Gravid i uke 7 nå.

Anonymkode: 9162e...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...