Lilylune Skrevet 6. august 2021 #1 Del Skrevet 6. august 2021 Sto i nyhetene nå at nå kan det være mulig å få andre dose tidligere. Avhengig av kommunene og hvor langt de har kommet så klart. Men om dette skulle skje, får man da sms om at man kan endre time? Eller må man gjøre noe selv? Jeg har andre time slutten av september. Gjør meg ikke noe å få mulighet til å ta den før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2021 #2 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg fikk sms her om dagen om at om jeg ønsket det så kunne jeg få time ganske kjapt etter 6 ukers grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 6. august 2021 #3 Del Skrevet 6. august 2021 Her jeg bor har jeg oppfattet det slik at etter at man har fått time til dose 2, så kan man få en sms med fremskynding av denne. Samtidig sier de at de vil prioritere de som ikke har tatt dose 1 enda, men som nå melder seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 6. august 2021 #4 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg skal ta den 7 uker etter 1 vaksinen. Du får ringe koronatlf i kommunen din å spørre da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty20 Skrevet 6. august 2021 #5 Del Skrevet 6. august 2021 (endret) Fikk min andre dose på onsdag 6 uker etter første dose. Dette er i Bergen og jeg er 21, spørs sikkert på hvor du befinner deg i landet. Endret 6. august 2021 av Kitty20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 6. august 2021 #6 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg var opprinnelig satt opp på dose to i slutten av september, men fikk en sms fra helseboka for et par dager siden om at timen var flyttet til slutten av august. Gjorde ingenting selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 6. august 2021 #7 Del Skrevet 6. august 2021 Følg med på din kommunes hjemmesider, det varierer veldig mye nå hva som skjer i de ulike kommunene. I min kommune er det veldig åpenbart at de ansvarlige er på ferie, for ingen informasjon har blitt oppdatert på mange uker. Mens nabokommunen har både drop-in og timebestilling dose to for alle som har tatt vaksine for minst fire uker siden… Begge kommunene «mistet» vaksiner i den geografiske skjevdelingen. Jeg er rimelig sikker på at min kommune har flere tusen doser liggende, basert på vaksinasjonstallene for de siste ukene + tallene fra FHI. Så jeg sjekker kommunens hjemmeside og Facebook-side flere ganger daglig slik at jeg kan være kjapt ute hvis det legges ut timer slik de har gjort i nabokommunen… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg fikk sms i juli med beskjed om at timen for dose to var flyttet fra en dato i august til en dato i juli. Ble vel akkurat fire uker mellom dose en og to. Fikk altså ikke "tilbud" om å flytte fram, men beskjed om at den var flyttet bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg ble oppringt med spørsmål om jeg ville ha dose 2 om et par dager. Takket selvfølgelig ja. Ble flyttet over en måned fram i forhold til det som var planen. Fikk sms med bekreftelse på nytt tidspunkt etter telefonsamtalen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 6. august 2021 #10 Del Skrevet 6. august 2021 Jeg hadde opprinnelig time til dose 2 i september, men fikk SMS i sommer om endret time til juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg