AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hei, hei! 😌 De siste månedene har jeg brått fått komplekser pga. føflekkene mine, og dette gjelder spesielt i bryst og mageregionen. Om jeg skal gjette grovt, så tipper jeg at jeg har rundt 200-300 føflekker på hele kroppen (har aldri orket å telle alle). Brått så kan det jo være mer, siden jeg ikke helt greier å skille fregner og småe føflekker. Har aldri tenkt så særlig over dette før, og aner ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å gjøre det. Har vært veldig fram og tilbake på om jeg skal lære å godta dette, eller om jeg skal gi et forsøk på å fjerne de føflekkene jeg misliker mest. Jeg lurer dermed på to ting: Er det noen som har erfaring med fjerning av føflekker med laser, i forhold til arr og lignende? Og blir det regnet som mindre attraktivt dersom man har mange føflekker? :-/ Anonymkode: 6e034...19c
AliceNextDoor Skrevet 12. august 2021 #2 Skrevet 12. august 2021 Fjernet tre føflekker, en fordi den var litt utstående og rett og slett litt dumt plassert fordi smykker og slikt kunne lage sår. Denne fjernet jeg med laser, synes ikke noe idag og det var ingen problematikk. Fjernet en på låret for en stund siden, den var verre. Den ble fjerne på grunn av farve, og tatt med kniv. Jeg fikk blodfallsdropp under operasjonen og besvimte vel tror jeg. På tross av bedøvelse. Såret har grodd helt fint, men du kan ennå se stingene. Den tredje er en stund siden, og jeg husker helt ærlig ikke om det var høyre eller venstre arm eller om den ble brent eller skåret bort. Ingen spor av idag, en del år siden den ble tatt. Jeg har en del føflekker på øvre del av ryggen, men de er ikke noe som sjenerer meg eller ser ut til å ha plaget de som har sett meg naken.
Gjest Marte79 Skrevet 12. august 2021 #3 Skrevet 12. august 2021 To føflekker ble fjernet pga de var utstående og ubehagelig (plassert der hvor bh-en slutter). Det tok ikke lengre enn 10min. Fikk to sprøyter (lokalbedøvelse) og så ble de fjernet med kniv. Ingen stor sak.
Sugar&Spice Skrevet 12. august 2021 #4 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 14.46): Hei, hei! 😌 De siste månedene har jeg brått fått komplekser pga. føflekkene mine, og dette gjelder spesielt i bryst og mageregionen. Om jeg skal gjette grovt, så tipper jeg at jeg har rundt 200-300 føflekker på hele kroppen (har aldri orket å telle alle). Brått så kan det jo være mer, siden jeg ikke helt greier å skille fregner og småe føflekker. Har aldri tenkt så særlig over dette før, og aner ikke hvorfor jeg plutselig har begynt å gjøre det. Har vært veldig fram og tilbake på om jeg skal lære å godta dette, eller om jeg skal gi et forsøk på å fjerne de føflekkene jeg misliker mest. Jeg lurer dermed på to ting: Er det noen som har erfaring med fjerning av føflekker med laser, i forhold til arr og lignende? Og blir det regnet som mindre attraktivt dersom man har mange føflekker? 😕 Anonymkode: 6e034...19c Nei. Det er ikke mindre attraktivt å ha mange føflekker. ❤️ TS, du trenger mer hjelp med kompleksene dine enn med føflekkene dine, det ser du kanskje selv også? Å fjerne et par-tre stykker vil ikke hjelpe noe annet enn mildertidig, før du finner nye du ønsker å ta bort. Og da har vi det gående… Jeg har fjernet tre føflekker og har ganske stygge arr. Det må nevnes at jeg har ELENDIG grohud og får arr av myggstikk… Ett arr er plassert midt på den ene skinka, så det trenger jeg ikke bry meg noe om - jeg ser det ikke seøv. Det arret på ryggen er verre, det syns når jeg går i singlet osv. Det har jeg fått en del kommentarer på opp igjennom. Jeg fjernet den på ryggen pga kosmetiske grunner (blæh…..), den på rompa tok jeg fordi den begynte å klø og vi ble redde for utvikling til kreft. (Guess what: arret klør det og…) Å fjerne føflekker løser ikke nødvendigvis problemet. Du sier at du vurderer å godta at det er sånn du ser ut, og det vil jeg varmt anbefale deg å prøve på. Du er IKKE mindre attraktiv fordi du har mange føflekker. Hvis du møter en fyr(eller dame) som sier "æææsj!" Så er de enten typ 13 år mentalt eller ingenting å samle på uansett. ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå