AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hvilke filmer anbefaler du? Anonymkode: 0deef...148
The Kavorka Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Hm, jeg har vel ingen favoritter fra noen av de, tror jeg. Ikke at jeg har sett alt de har gjort heller.. Av filmer med JCVD har jeg vel kun sett Bloodsport og Kickboxer, tror jeg. De var vel underholdene på sin måte. Men det er maange år siden jeg så de. Av filmer med Steven Seagal, tror jeg at jeg bare har sett et par av de første filmene hans. Og de ble mer humoristiske enn hva de var ment å være, tror jeg. Dårlig skuespill osv.. Men nøye koreograferte slåsscener osv, da.. Det gjelder også JCVD-filmene
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Har sett alle (hadde en fase 😆), og tror Half Past Dead var den som satte seg mest, men husker ikke om det var av gode eller dårlige grunner Anonymkode: 3cecf...d00 1
DeLorean Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Har litt sansen for Exit Wounds med Seagal og Sudden Death med Van Damme.
Gjest Kwest Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Universal soldier og kapring på åpent hav
FrankDrebin Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Exit Wounds og Above the Law med Steven Seagal. Blant JCVD sine liker jeg Universal Soldier og Timecop. Gode filmer? Nei. Underholdende? Absolutt.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #10 Skrevet 9. august 2021 Under Siege, men det er kun på grunn av Erika Eleniak. Anonymkode: fa665...78a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Alt med begge er jo fantastisk underholdene😂 De "beste" for meg er nok: Seagal: Under Siege og Hard to Kill Van Damme: Bloodsport og JCVD Anonymkode: d204c...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå