Gå til innhold

Spist god mat fra Sverige på i 3 dager og gikk opp 1 kg og 200 gram

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slanker meg. Har gått ned 9 kg. Men jeg var så dum og tok meg noen dager med å spise det jeg ville. Sverige handel her og spiste godt disse 3 dagene. I dag morges veide jeg meg og jeg har gått opp. Ble så deprimert. Så nå i dag har jeg begynt igjen på det vanlige kostholdet og er streng med meg selv. Jeg skal lage middag i 16 tiden, men føler meg sulten hele tiden i dag. Er det normalt å føle seg så sulten under slanking når man plutselig går opp litt?

Anonymkode: 6f1fd...6b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 6f1fd...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Det har vel ikke med at du har gått opp igjen å gjøre, men at du har spist mye. Vet jo ikke hva du har spist, men er det mye karbohydrater vil nok kroppen ha mer, og da sender hjernen signal om det. I tillegg kan du få ujevnere blodsukker enn normalt. 

Du kan trøste deg med uansett at du ikke har lagt på deg 1,2 kg fett. Karbohydrater binder også vann i kroppen. 

Anonymkode: ddadb...0b6

• Liker 2
Skrevet

Dette er nok bare vannvekt. Jeg kan fort legge på meg 3-4 kilo i løpet av et par dager om jeg spiser mye salt mat for eksempel. Det er ikke et helt kilo fett du har lagt på deg liksom :) Da må du ha vært 7000 kcal i overskudd..

Jeg blir også fort sulten igjen neste dagene etter å ha spist godteri, lasagne og sånne type ting.

Skrevet

Jeg gikk også opp over 1 kg på 4 dager, etter 2-3 dager med normal kost og trening var det borte. Det løser seg. Helt normalt å være mer sulten og ha lyst på ting etter slike dager. Jobbe mot denne lysten, så gir det seg fort. For all del ikke gi opp😊

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje maten i Sverige er fetere? 

Anonymkode: b9fcb...178

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...