AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Jeg slanker meg. Har gått ned 9 kg. Men jeg var så dum og tok meg noen dager med å spise det jeg ville. Sverige handel her og spiste godt disse 3 dagene. I dag morges veide jeg meg og jeg har gått opp. Ble så deprimert. Så nå i dag har jeg begynt igjen på det vanlige kostholdet og er streng med meg selv. Jeg skal lage middag i 16 tiden, men føler meg sulten hele tiden i dag. Er det normalt å føle seg så sulten under slanking når man plutselig går opp litt? Anonymkode: 6f1fd...6b8
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Det har vel ikke med at du har gått opp igjen å gjøre, men at du har spist mye. Vet jo ikke hva du har spist, men er det mye karbohydrater vil nok kroppen ha mer, og da sender hjernen signal om det. I tillegg kan du få ujevnere blodsukker enn normalt. Du kan trøste deg med uansett at du ikke har lagt på deg 1,2 kg fett. Karbohydrater binder også vann i kroppen. Anonymkode: ddadb...0b6 2
infectedsopp Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Dette er nok bare vannvekt. Jeg kan fort legge på meg 3-4 kilo i løpet av et par dager om jeg spiser mye salt mat for eksempel. Det er ikke et helt kilo fett du har lagt på deg liksom Da må du ha vært 7000 kcal i overskudd.. Jeg blir også fort sulten igjen neste dagene etter å ha spist godteri, lasagne og sånne type ting.
Omnidomni Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Jeg gikk også opp over 1 kg på 4 dager, etter 2-3 dager med normal kost og trening var det borte. Det løser seg. Helt normalt å være mer sulten og ha lyst på ting etter slike dager. Jobbe mot denne lysten, så gir det seg fort. For all del ikke gi opp😊
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Kanskje maten i Sverige er fetere? Anonymkode: b9fcb...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå