Magrat Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Jeg heller mot å stemme Venstre i årets valg. De snilleste og smarteste menneskene jeg kjenner er medlem i Venstre. Men er det noen gode grunner til å ikke stemme det? 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 (endret) - Endret 12. august 2021 av AthenaRavenLuna
norw Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Da gir du en stemme til høyresiden, for de rikeste. Og Venstre er i overkant innvandringsvennlige. 5
Pippi Lotta Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Den største grunnen synes jeg er at Venstre støter en Høyre regjering som fører til større forskjeller mellom fattig og rik. Mitt inntrykk av Venstre er at de har hjerte på rette sted uten og være særlig realistiske. Også er de så små at de ender opp med og være Frp og Høyre sine støte hjul uten og få særlig gjennomslag for sinn egen politikk. 12
Magrat Skrevet 6. august 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2021 (endret) Pippi Lotta skrev (10 minutter siden): Den største grunnen synes jeg er at Venstre støter en Høyre regjering som fører til større forskjeller mellom fattig og rik. Mitt inntrykk av Venstre er at de har hjerte på rette sted uten og være særlig realistiske. Også er de så små at de ender opp med og være Frp og Høyre sine støte hjul uten og få særlig gjennomslag for sinn egen politikk. Ja, det er sant... Det er leit de er så små? Hvilke gode alternativer har man? Det er nok kanskje lurt å snu det fra blått til rødt igjen nå etter så mange år. Men hvilket rødt parti kan passe en som liker Venstre? (Ikke Rødt, for de vil ut av NATO). Endret 6. august 2021 av Magrat Skrivefeil
MorTil2 Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Magrat skrev (1 time siden): Det er leit de er så små? Men da trenger de alle de stemmene de kan få. 8
stinepetrine Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Stemmer ikke venstre pga Guri Melbye er så utrolig arrogant, spesielt i forhold til familiepolitikken. Hun tror alle har et A4 liv med 8-16 jobb, og fordi hun selv kan ha med baby på jobb, så kan alle andre det 🤭🤦♀️ 6
Pippi Lotta Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Magrat skrev (2 timer siden): Ja, det er sant... Det er leit de er så små? Hvilke gode alternativer har man? Det er nok kanskje lurt å snu det fra blått til rødt igjen nå etter så mange år. Men hvilket rødt parti kan passe en som liker Venstre? (Ikke Rødt, for de vil ut av NATO). Jeg er ikke så inne i Venstre sinn politikk, så jeg vet ikke om jeg er den beste til og svare på det. Men jeg tenker det kommer lit an på hvilke områder som er viktigst for deg. Venstre er vel opptatt av anti rasisme og inkludering av minoriteter, det er SV også engasjert i. Miljø som også er en kampsak for Venstre er Miljø partiet sterke på. Kanskje du skal prøve noen valgomater, de kan gi en god pekepinn på hvilket parti som passer deg 🙂 1
bullehurk Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Fordi de er blitt for like SV og Mdg. Det "gamle" sentrumspartiet V er dessverre borte. Men jeg stemmer fortsatt på de ved lokalvalg da, pga. jævla dyktige folk. 3
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 (endret) Stem Venstre. 💚 Endret 6. august 2021 av CorvusCorax 4
Gugglo Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Stem venstre. 💚 Det er forskjell på "stem Venstre" og "stem venstre". 7
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 Gugglo skrev (1 minutt siden): Det er forskjell på "stem Venstre" og "stem venstre". 🤦♀️ 3
Gugglo Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): 🤦♀️ 😊 ❤️ (Ikke meningen å rette på skrivefeil altså, jeg kan love deg at jeg skriver med flere skrivefeil enn du gjør, jeg er ikke bedre - det var bare en morsom skrivefeil) 5
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Gugglo skrev (Akkurat nå): 😊 ❤️ (Ikke meningen å rette på skrivefeil altså, jeg kan love deg at jeg skriver med flere skrivefeil enn du gjør, jeg er ikke bedre - det var bare en morsom skrivefeil) Har du hørt om autokorrekt? Men takk for at du rettet på meg. 🙂
Nicathv Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 (endret) Fordi politikken deres er fagforeningsfiendtlig, arbeiderfiendtlig og står for økte forskjeller, skattekutt til rikfolk, avståelse av suverenitet til EU og salg av Norges naturressurser og vellykkede statlige selskaper til rike utlendinger. Så pynter de seg med litt klimapolitikk som de uansett ikke får særlig gjennomslag for i en høyreregjering, samt å være vennlige til innvandring og ikke helt bakvendte når det gjelder rusmiddellover. Endret 6. august 2021 av Nicathv 11
Hesmeta Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 stinepetrine skrev (58 minutter siden): Stemmer ikke venstre pga Guri Melbye er så utrolig arrogant, spesielt i forhold til familiepolitikken. Hun tror alle har et A4 liv med 8-16 jobb, og fordi hun selv kan ha med baby på jobb, så kan alle andre det 🤭🤦♀️ Du kjører personlig og utelukker ett parti pga en person?
Nicathv Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 Hesmeta skrev (1 minutt siden): Du kjører personlig og utelukker ett parti pga en person? Det er utrolig hvor mange som gjør dette. Se bare på hvor mange som ikke engang vurderer å stemme AP kun fordi de personlig misliker Støre, selv om de er enige i politikken deres. 2
stinepetrine Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 4 minutter siden, Hesmeta said: Du kjører personlig og utelukker ett parti pga en person? Det er slik det har vært i mange mange år,og det kan man nok delvis henge på medienes fokus på politikernes personlighet. Man kaster ikke bort tid på mennesker man misliker. Dessuten, hun fronter en familiepolitikk som innebærer overformynderi fra staten. Jeg stemte venstre i flere år tidligere, men nå er det bare helt råttent for min smak. 2
Hesmeta Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 stinepetrine skrev (5 minutter siden): Det er slik det har vært i mange mange år,og det kan man nok delvis henge på medienes fokus på politikernes personlighet. Man kaster ikke bort tid på mennesker man misliker. Dessuten, hun fronter en familiepolitikk som innebærer overformynderi fra staten. Jeg stemte venstre i flere år tidligere, men nå er det bare helt råttent for min smak. Det ga mer mening 🙂
Magrat Skrevet 6. august 2021 Forfatter #20 Skrevet 6. august 2021 bullehurk skrev (1 time siden): Fordi de er blitt for like SV og Mdg. Det "gamle" sentrumspartiet V er dessverre borte. Men jeg stemmer fortsatt på de ved lokalvalg da, pga. jævla dyktige folk. Ja, i min kommune er også de dyktigste i Venstre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå