Danspartan Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Vi jeg da ha muligheten til å søke opp journalene til pasientene?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Danspartan skrev (1 minutt siden): Vi jeg da ha muligheten til å søke opp journalene til pasientene? Hvis det er det som er intensjonen din med en sånn jobb, så bør du heller finne noe annet å bedrive tiden din med🙄 Anonymkode: 72a0a...b26 4
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Jeg tror det finnes en egen utdannelse for dette, og jeg er ikke sikker på hva de har tilgang til. På mitt legesenter er det kun sykepleiere som deler sekretærjobben og laboratoriet.
Danspartan Skrevet 6. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2021 Vil det ha noe å si for søknaden at eksdama har lege på kontoret? Jeg har ikke tenkt til å fortelle det og til orientering så ville jeg aldri ha søkt opp journalen til eksdama
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 All aktivetet inne på journaler blir loggført, det er straffbart å gå inn på pasienters journal uten grunn. Alle har rett til å se logg over hvem som har åpnet journalen sin! Anonymkode: 9472c...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå