Gå til innhold

Andre damer som ikke ønsker forhold og oppmerksomhet fra menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ter dere dere ovenfor dem? Jeg er ustelt, usminket og ser sur ut med vilje ute blant folk. Får så og si aldri noen oppmerksomhet, så føler at det hjelper. Før pyntet jeg meg og var mer opptatt av å se ålreit ut ute blant andre, men fikk da masse ekle blikk og ble sjekket opp mot min vilje. 

Anonymkode: 21445...c42

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars deg som får oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Skulle ønske jeg kunne miste jomfrudommen. 

Anonymkode: 16e16...40a

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å være tjukk, usminket og i overgangsalderen. Tror ikke jeg har fått et blikk fra menn de siste tjue åra 👍🏻

Anonymkode: dab45...f38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Stakkars deg som får oppmerksomhet fra motsatt kjønn. Skulle ønske jeg kunne miste jomfrudommen. 

Det er oppskrytte greier. 

• Liker 1
Gjest Trøst
Skrevet

Ingen blikkontakt, ignorerer dem osv. Jeg er ikke attraktiv, så jeg vil ikke få oppmerksomhet uansett. Å gå i lite flatterende klær fungerer også. Å være synlig behåret under armene og på beina vil også gjøre at menn skygger banen. Men da kan du oppleve trakassering og mobbing, for de liker å vise deg at de ikke syns du er sexy. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som kvinne er det null stress. Last ned Tinder og sveip alle mennene til høyre. Eventuelt bare still deg opp på gata med skilt. Eller spør en mann du kjenner. Du bør helst ikke være tjukk, om du er normalvektig eller tynn så vil du ha sjans på alle. Alder betyr ikke noe, men om du nærmer deg pensjonist alder kaaaan du kanskje slite...

AnonymBruker
Skrevet
Trøst skrev (14 timer siden):

Ingen blikkontakt, ignorerer dem osv. Jeg er ikke attraktiv, så jeg vil ikke få oppmerksomhet uansett. Å gå i lite flatterende klær fungerer også. Å være synlig behåret under armene og på beina vil også gjøre at menn skygger banen. Men da kan du oppleve trakassering og mobbing, for de liker å vise deg at de ikke syns du er sexy. 

Som kvinne er det null stress. Last ned Tinder og sveip alle mennene til høyre. Eventuelt bare still deg opp på gata med skilt. Eller spør en mann du kjenner. Du bør helst ikke være tjukk, om du er normalvektig eller tynn så vil du ha sjans på alle. Alder betyr ikke noe, men om du nærmer deg pensjonist alder kaaaan du kanskje slite...

Å gå så langt som å ikke shave legger eller armhulene har jeg ikke tørt. Men ja, menn tåler ikke tanken på at kvinner har hårvekst noe annet sted enn på hodet. Jeg unngår også blikk kontakt. Med alle faktisk, ikke kun menn der. 

At man er i pensjonist alder er tydeligvis ingen hindring. Jeg har jobbet i flere år på gamlehjem, mennene der er alltid interessert i en eller annen av damene der. Jeg husker en periode så var det en eldre snuppe der som alle mennene var interessert i og ga oppmerksomhet hele tiden. De ble sure på hverandre hvis en av dem klarte å få oppmerksomheten hennes. Akkurat det var faktisk litt søtt da, det må til og med jeg innrømme. Men jeg er glad det ikke er meg som har det sånn. 

Skrevet

Bare si at man er lesbisk 

Gjest Trøst
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

DET hjelper fint lite. 

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (1 minutt siden):

Lesbene liker ikke at hetroene sier det, så da får man respektere det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd såpass mye ekkelt gjennom årene at jeg har vært nødt til å lære meg å se mest mulig utilnærmelig ut. Holdning, ansiktsuttrykk, blikk; slike ting. Er ordentlig kledd og stelt, og kan få noen blikk, men ingen kontakter meg. Det er så deilig å kunne gå i fred.

Anonymkode: 85385...fe7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...