AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Her er forbilde til feminister, legendariske Lilith. I Akkadisk, Asurisk, og babylonsk mytologi heter denne "gudinnen" Ishtar. Sumeriske gudinnen for kjærlighet, fruktbarhet og krig Inanna. Beslektet med den nordvestsemittiske Astarte. ( Norges lille prinsesse Märtha Louise startet kurstilbudet og senteret Astarte Education.) For en tilfeldighet hint hint ... Astarte, Asjtoret, Artemis, Isis, Venus, Kibele, Anunit, Atarsamain, Semiramis, Rhea, Laila, Lilibeth (Lisbeth), Leilliel, Magna Mater, Nattens dronning, Rødhåret kvinne Scarlet Woman, Nattens engel, Red Sonja og mange andre slike navn nevnes. Ikke bruk disse navnene som brukernavn. Alle disse navnene er kallenavnet til Djevelen og Satan. Men hvis du tilber Satan så kjør på. Jeg brukte lang tid på dette her, og beklager for eventuelle skrivefeil. Enjoy Anonymkode: 7db5e...75c
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Lillith 😍 den første og demonenes mor 😍 Om jeg skulle ha en favoritt så blir det henne🤩
Doktor Dyregod Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Damer med litt horn i panna er gøy👍👍 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (3 minutter siden): Lillith 😍 den første og demonenes mor 😍 Om jeg skulle ha en favoritt så blir det henne🤩 Akkuart ja. Så modig du er som inrømmer at du tilber Satan. Anonymkode: 7db5e...75c 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Akkuart ja. Så modig du er som inrømmer at du tilber Satan. Anonymkode: 7db5e...75c 🤣 Jeg tilber ikke noen eller noe🤷♀️
Gjest Kwest Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): 🤣 Jeg tilber ikke noen eller noe🤷♀️ AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Akkuart ja. Så modig du er som inrømmer at du tilber Satan. Anonymkode: 7db5e...75c Lilith er fra jødisk tradisjon og har ingenting med Ishtar å gjøre ei heller djevelen... Den statuen er de ikke sikre på hvem er. Det kan være lilith. Det kan være ishtar. Det kan være Ereshkigal, søstera til Ishtar. Er drittlei av at populærlitteraturen skal påvirke folk til å tillegge gamle guddommer andre kvaliteter og bakgrunner enn det de har. Alle tror de kjenner til Lilith fordi de har sett på lucifer og supernatural. Plukk opp ei bok og les om de orginale heller.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 TS, du må nesten fortelle hvem som bestemte at gamle gudinnenavn skulle gjøres til synonymer for Satan, og hvorfor det ble bestemt slik. Anonymkode: 5249d...a1c 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Dette er mitt fagfelt 😉 Hvilket dyr er under hennes føtter? Anonymkode: 7db5e...75c 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Kwest skrev (22 minutter siden): Lilith er fra jødisk tradisjon og har ingenting med Ishtar å gjøre ei heller djevelen... Den statuen er de ikke sikre på hvem er. Det kan være lilith. Det kan være ishtar. Det kan være Ereshkigal, søstera til Ishtar. Er drittlei av at populærlitteraturen skal påvirke folk til å tillegge gamle guddommer andre kvaliteter og bakgrunner enn det de har. Alle tror de kjenner til Lilith fordi de har sett på lucifer og supernatural. Plukk opp ei bok og les om de orginale heller. Haha har du googlet hardt nå? Har aldri i livet mitt sett på Lucifer eller supernatural. Mine info kommer fra bøker og hardt arbeid. Anonymkode: 7db5e...75c
Gjest Kwest Skrevet 6. august 2021 #12 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha har du googlet hardt nå? Har aldri i livet mitt sett på Lucifer eller supernatural. Mine info kommer fra bøker og hardt arbeid. Anonymkode: 7db5e...75c I såfall må du ha skumlest en del av det...
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. august 2021 #13 Skrevet 6. august 2021 (endret) Hva skal til for at man tilber noen da? Sist jeg sjekket har jeg ikke noe alter stående klart, ikke ber jeg heller. Grunnen til at jeg har sansen for Lillith er at hun sannsynligvis må være den mest forhatte kvinnen gjennom tidene. Stort sett så er jeg ganske negativ til alt som har med religion og tilbedelse å gjøre, for meg så representerer Lillith det samme, en slags forakt for menn som mener de er bedre enn kvinnen når alt hun ber om er å være likestilt. Mulig jeg er helt på bærtur 😂🤷♀️ Sier ikke jeg har rett, sier min mening ✌️ Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. Endret 7. august 2021 av Elder Millennial
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #14 Skrevet 6. august 2021 Bare fortell meg hva du ser på bilde er du snill. Det er to ugler men hvilket dyr er under føttene til Lilith? Anonymkode: 7db5e...75c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #15 Skrevet 6. august 2021 Lillith er awesome 😄 Anonymkode: 978d5...173
Isambard Skrevet 6. august 2021 #16 Skrevet 6. august 2021 (endret) Dette med å forklare andre religioner som djeveldyrkelse er en gammel unnskyldning for folkemord. Man skulle tro verden hadde kommet lenger. Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 7. august 2021 av Perelandra 7
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #17 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare fortell meg hva du ser på bilde er du snill. Det er to ugler men hvilket dyr er under føttene til Lilith? Anonymkode: 7db5e...75c Pungrotter. 😄
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #18 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rødhåret kvinne Scarlet Woman 🤣 Anonymkode: 24864...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #19 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg brukte lang tid på dette her 😂 Anonymkode: 24864...fbf 4
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #20 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🤣 Anonymkode: 24864...fbf ? Anonymkode: 7db5e...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå