Gå til innhold

Vinterdress skolestarter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vinterdresser kjøper dere som er litt «tøffere» til de litt større barna? Synes de Reima-dressene med svær pelskrage kanskje passet bedre da han var litt mindre.

Anonymkode: 63e50...f11

AnonymBruker
Skrevet

Min 2014-barn som nå starter i 2.klasse brukte mørkeblå didrikson vinterdress i fjor. Hadde kjøpt inn todelt didrikson også, men han foretrakk dressen som fortsatt passet for raskere å kle på seg. 

Anonymkode: 08afc...8be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min nekter å gå med dress. Vi bruker kun todelt

Anonymkode: f6f18...15a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min andreklassing hadde Isbjørn of Sweden i fjor vinter. Aldri våt eller kald, og dressen ser enda helt ny ut.

Anonymkode: faf96...71f

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte mye Reima i de mindre størrelsene, men siste vinter gikk den eldste (barneskole) med Didrikson. Jeg synes den passet utmerket for et aktivt barn, så det blir mer Didrikson fremover.

AnonymBruker
Skrevet

Kappahl sin har mine brukt til og med første klasse. Etter det har det gått i parkas fra Cubus og en vanlig svart foret overtrekksbukse. Det har de brukt til de slutter å leke i snøen på slutten av barneskolen.

Anonymkode: 7d67d...91c

AnonymBruker
Skrevet

Reima fra i fjor passer nok fortsatt,  men den har ikke pelskrage  . 

Anonymkode: 483f9...fc8

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper todelt ved skolestart :)

Didriksons og PoP ser ikke «babyaktig» ut, brukte begge siste par årene i bhg. 

Anonymkode: 4f278...f27

AnonymBruker
Skrevet

Vi har heller ikke brukt dress etter skolestart, men todelt sett. Men hør med barnet ditt, niesen min har bare ønsket heldress, både i 1. og 2.klasse. Liker Reima, Didrikson og PoP til store barn.

Anonymkode: 43bb5...c13

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte todelt fra Polarn o’pyret :) Jakkene er fine, og kan brukes både til hverdags, skole og lek ute. Buksene er helt nøytrale. Min blir kjørt til skolen, så da kan ei bukse bare henge på skolen, så har vi ei hjemme til ettermiddag/helg. Jakka har han jo på når han går ut. 

Anonymkode: 48c2b...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...