Gå til innhold

Mann 52 på tinder - noen sjans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det damer som ville sveipet denne mannen til høyre:

- 52 år

- stor mage

- ikke spesielt fotogen 

- med småbarn

- ikke spesielt god jobb

Er det noen sjanse for meg??? Hvem ville sveipet til høyre? Noen?

Anonymkode: 5ac97...47a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med Stor mage og små barn ville jeg sveipet venstre

Anonymkode: d9b32...0e8

• Liker 2
Skrevet

Trekk inn magen på bildene, og begynn å trene slik at den er minimert til et eventuelt møte. Sånn aldersmage er lite tiltrekkende altså.

Små barn-hvor små da? Om de ikke er kommet seg opp til mellomtrinnet på skolen, er det no-go for meg altså. Men altås magen er det viktigste. Og den er jo lett å fikse!

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mrs.Under skrev (5 minutter siden):

Trekk inn magen på bildene, og begynn å trene slik at den er minimert til et eventuelt møte. Sånn aldersmage er lite tiltrekkende altså.

Små barn-hvor små da? Om de ikke er kommet seg opp til mellomtrinnet på skolen, er det no-go for meg altså. Men altås magen er det viktigste. Og den er jo lett å fikse!

Lykke til!

De er i barneskole-alder, alle tre. 
Er ikke så lett å fikse magen.. jeg er glad i mat og trener ikke. Men prøver å spise mindre og gå tur og slikt.

Problemet er at eksen min er godt trent med fin kropp og er endel yngre enn meg. Men personligheten var feil. Savner veldig kroppen hennes osv, og det er det jeg ønsker av tinder. Men det er kanskje ikke så lett når man ikke kan stille opp med en fin kropp selv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Savner veldig kroppen hennes osv, og det er det jeg ønsker av tinder.

Du ønsker egentlig en pen slank pulevenninne, som ikke trenger å ta hensyn til barna dine, og helst må like magen din, som du ikke vil gjøre noe med? 

Jeg er mann på samme alder, og jeg synes ærlig talt det høres litt vanskelig ut dette. 😂

Anonymkode: 6a930...8ae

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hehe du liker å provosere KG-damene 😅

Anonymkode: 1537d...4fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du ønsker egentlig en pen slank pulevenninne, som ikke trenger å ta hensyn til barna dine, og helst må like magen din, som du ikke vil gjøre noe med? 

Jeg er mann på samme alder, og jeg synes ærlig talt det høres litt vanskelig ut dette. 😂

Jeg fikk jo eksen, så jeg tenker det ikke er umulig. Nå traff jeg ikke henne gjennom tinder, men allikevel. 

Er du på tinder? Hva slags damer matcher du med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hehe du liker å provosere KG-damene 😅

Anonymkode: 1537d...4fd

Er ikke det jeg prøver på!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk jo eksen, så jeg tenker det ikke er umulig. Nå traff jeg ikke henne gjennom tinder, men allikevel. 

Jeg har Tinder på pause nå, fordi jeg tror jeg har noe bra på gang.  De damene som gir meg likes, er i all hovedsak jevnaldrende, og noen ned mot første halvdel av førtiårene. Jeg setter pris på helslanke løpedamer/fjellgeiter, og dem er det mange av. Mange av dem godt utdannede, og i lederstillinger, som setter pris på en god samtalepartner.  De aller fleste vil ha en kjæreste,  men setter pris på å bo for seg selv.  

Har ikke sett en eneste som går ut med at hun vil ha en FF, men noen lander sikkert på det, når de ikke finner noen for fast forhold.  Til og med bildeløse profiler, som du kan mistenke for å være ute etter hanky panky, kan vise seg å bare være sjenerte, på kjærestejakt. Jeg hadde en periode morsomt av å matche bildeløse.  

Vi er nok i en alder der det er bedre kjønnsfordeling på datingsider,  men du har noe bagasje, som jeg ikke sliter med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ikke så lett å fikse magen.. jeg er glad i mat og trener ikke. Men prøver å spise mindre og gå tur og slikt.

Problemet er at eksen min er godt trent med fin kropp og er endel yngre enn meg. Men personligheten var feil. Savner veldig kroppen hennes osv, og det er det jeg ønsker av tinder. Men det er kanskje ikke så lett når man ikke kan stille opp med en fin kropp selv?

Hvordan står det til med din egen personlighet da, den sier du ingenting om. Seksuell tiltrekning handler om så mye mer enn kroppsfasong. Men du uttrykker kun ønske om fin kropp hos damer, samtidig som din egen kropp ikke er helt optimal.

Det du må spørre deg om er: Hvorfor skal damene med fin kropp velge akkurat deg som FF?

Anonymkode: be361...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da kan du jo prøve å få deg en slank, fin og ung date også da.

Det blir nok med prøvingen. 

Anonymkode: 900af...b55

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Finnes det damer som ville sveipet denne mannen til høyre:

- 52 år

- stor mage

- ikke spesielt fotogen 

- med småbarn

- ikke spesielt god jobb

Er det noen sjanse for meg??? Hvem ville sveipet til høyre? Noen?

Du lister jo bare opp negativene. Hva er dine positive sider?

Anonymkode: 5bcfe...0f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, du fikk eksen. Men du klarte åpenbart ikke å beholde henne. Dessuten, da du fikk henne, så hadde du vel ikke småbarn. Du var yngre, og magen antagelig mindre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette var litt av en nøtt..

Anonymkode: 6b358...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde en ex som det ble slutt med på grunn av feil personlighet? Men du savner kroppen hennes og den du skal finne på Tinder skal ha en like fin kropp? Men hva da med den personligheten? Du finner kanskje en ny med fin kropp og feil personlighet da. Men det høres jo ut som det er kroppen og ikke personligheten som teller, så da skjønner jeg ikke helt hvorfor du kuttet ut exen. Ellers kanskje hun kuttet ut deg fordi du fikk så stor mave?

Anonymkode: cdaed...79b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper fjellgeitene stiller seg i kø for å få lov å ha sex med deg, ja!

Anonymkode: f5f70...ab6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar deg sammen kan det nok bli fitte på deg, ja. Faren min rundt samme alder knuller som en villmann på Tinder.

- Kom deg i form.

- Oppgrader garderoben og bildene dine på Tinder!

Anonymkode: 3bc9f...72f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du tar deg sammen kan det nok bli fitte på deg, ja. Faren min rundt samme alder knuller som en villmann på Tinder.

- Kom deg i form.

- Oppgrader garderoben og bildene dine på Tinder!

Jeg må bare spørre: Hvordan vet du at faren din knuller som en villmann på Tinder?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg må bare spørre: Hvordan vet du at faren din knuller som en villmann på Tinder?

Det vil jeg ikke gå inn på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...