Gå til innhold

Din verste erfaring med Ghosting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble ghosta av en samboer for mange år siden. Han hadde flytta inn i min leilighet (uten særlig annet enn klær og sånt ) . Bodde sammen i ca 10 måneder og hadde det bra sammen trodde jeg... 

Det ble jul og han skulle reise hjem på juleferie til familien på en annen kant av landet. Hørte aldri noe mer fra han etter det. Jeg ringte og sendte meldinger ,men han bare ignorerte meg.

Fikk problemer med å stole på menn etter det . 

Anonymkode: 87811...4b1

• Liker 6
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg ble ghostet av kjæresten min da jeg ble gravid. Da jeg passerte uke 12 forsvant han bare og har ikke truffet han siden. Nå er barnet to år gammelt. Vet hvor han bor og at han lever, men han blokkerer meg på alt.

Anonymkode: 5448b...548

For en fjomp. Du får vel i det minste bidrag?

Anonymkode: 49079...771

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble ghosta av en samboer for mange år siden. Han hadde flytta inn i min leilighet (uten særlig annet enn klær og sånt ) . Bodde sammen i ca 10 måneder og hadde det bra sammen trodde jeg... 

Det ble jul og han skulle reise hjem på juleferie til familien på en annen kant av landet. Hørte aldri noe mer fra han etter det. Jeg ringte og sendte meldinger ,men han bare ignorerte meg.

Fikk problemer med å stole på menn etter det . 

Anonymkode: 87811...4b1

Er så mye galskap der ute 

Anonymkode: bfa1b...adc

• Liker 4
Skrevet

Jeg har ikke blitt ghostet eller ghostet noen, og det føler jeg er unntaket fra regelen! Kan la være å svare på tinder fra nye menn eller hvis vi bare har skrevet noen få meldinger, men utover det gir jeg heller beskjed dersom jeg ikke ønsker å møtes, tenker at vi ikke passer så godt sammen e.l. Jeg kan på en måte skjønne at folk kvier seg for å gå inn i en potensiell konflikt, da jeg innimellom møter på menn som ikke tåler avvisning og blir fornærmet og ufine. Men ærlig talt, slike mennesker trenger flere avvisninger for å lære seg å tåle det..

Det nærmeste jeg har vært ghosting var etter en date med en mann, hvor ingen av oss skrev til hverandre i etterkant. Var et hyggelig nok møte, men jeg ville ikke egentlig møtes igjen. Tror ikke det var ment som ghosting fra noen av oss, og jeg hadde svart han hvis han skrev til meg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ghosting? Snakk, og skriv norsk ;) 

Anonymkode: ec5de...074

spøksing

Anonymkode: ec37f...72a

• Liker 8
Skrevet

Herregud, hvor dumme og uhøflige er det mulig å bli?

Det tar noen sekunder å fortelle noen at dette ikke kjennes rett for meg, men ønsker deg alt vel videre. Ha det bra, verre er det ikke. 

Anonymkode: 5e7b6...9bc

• Liker 3
Skrevet

Ghosting er psykopati. 

Anonymkode: 6d6b6...dda

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde chattet og datet (møtt han flere ganger) en kar i et par måneder. Trodde det var på vei til å bli noe seriøst. Plutselig ble han dårligere og dårligere på å svare på meldinger, avbrøt avtaler fordi det skjedde så mye for tiden, osv. masse unnskyldninger. 

Vi hadde en prat om det, og jeg bestemte meg for å gi han en siste sjanse. Avtale å møtes i slutten av uka. Ting virket greit frem til dagen før vi skulle møtes. Da sendte jeg en melding hvor jeg ønsket han en fin dag, og den fikk jeg aldri svar på. Dagen etter (når vi skulle møtes igjen), sendte jeg en Snap på morgenen, ikke noe svar. Så sendte jeg melding på ettermiddagen hvor jeg spurte om det fremdeles var kl xx vi skulle møtes. Ikke noe svar. Prøvde å ringe, ikke svar. Et par dager senere sendte jeg en melding om at dette her gidder jeg ikke, og at det her ikke er noe for meg. Ikke noe svar. Så ble jeg blokkert. 😂 

To og et halvt år senere (!!) Får jeg melding som om ingenting har skjedd. Han lurte på hvordan det sto til med meg for tiden. Latet som ingenting, og svarte bare at her var ting bra.

Da fikk jeg en avhandling på melding om at han angret så dypt og inderlig på måten han hadde behandlet meg på, og at ting var så tøft i den perioden, og at han aldri skulle gjort det slik. (Dette vet jeg er løgn, da jeg vet at grunnen til at han droppet meg, var fordi han gikk tilbake til xen. Og jeg visste også at det nå var slutt). 

Jeg skrev tilbake at gjort er gjort, og at jeg syns det var fint at han beklaget seg. Da kom selvsagt spørsmålet som var hele poenget: Han lurte på om vi kunne treffes igjen, han skulle ut på lørdags kvelden, og lurte på om vi kunne treffes på byen (sjarmerende). Da svarte jeg tilbake sant som var, at det tror jeg ikke min samboer hadde satt pris på, så det kunne jeg ikke. Da ble jeg blokkert igjen. 😂 

I etterkant har han opphevet blokkeringer to ganger på to år, spurt om jeg fremdeles er i forhold, for å så bare blokkere meg igjen. 😂 Vet ikke om han har prøvd på nytt, for nå har jeg blokkert han. 

Anonymkode: 8282e...564

Herregud, starter han på D eller? 

Anonymkode: 439ad...5c4

Skrevet

Jeg ble ghostet av kjæresten min, på en ganske grov måte. Vi bodde i hvert vårt land, og jeg skulle reise for å besøke ham. Alt var fint til jeg satt på toget til flyplassen tidlig om morgenen, han hadde lovet å skrive til meg før flyet gikk men jeg hørte ingenting. Siden kl var før 06 tok jeg det litt for gitt at han sov, men da flyet mitt landet i landet hans, var jeg slettet på snap, messenger og alt. Der sto jeg, i fremmed land uten mulighet for å kontakte ham, og uten adresse (han delte leilighet og den sto ikke i hans navn) det eneste jeg hadde var der han jobbet.

Jeg dro dit dagen etter, han var ikke tilstede. Etter 4 dager hadde jeg heldigvis billett hjem, og jeg gråt i flere mnd. Han kom tilbake.. men jeg er og var så preget av alt det som skjedde at forholdet var helt ødelagt. Han var en utrolig kald person som utsatte meg for så mye dritt. Kan fortsatt ikke tro at jeg tok ham tilbake etter det der, det er helt hinsides.

Sliter fortsatt med tillit og å stole på at noen ikke bare stikker fra meg. Det har gjort forholdet til min nye kjæreste veldig vanskelig! Unner ingen å bli sviktet slik.

Anonymkode: d950c...e53

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 14.15):

Har blitt ghostet et par ganger av menn jeg har vært på date med. men det var ikke så ille som å bli ghostet av min kusine som jeg var og er veldig glad i. Hun legger på om jeg ringer og svarer ikke på sms eller snaps. Det er skikkelig vondt, også fordi de vet jeg er skilt og alene her uten familie, utenom dem da. 

Dårlig gjort av kusina di.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

ble moren sjalu kanskje? 

Nei tviler på det,hun er gift på nytt.

Anonymkode: 271e4...c57

Skrevet

Jeg ghosta en fyr for 5-6 år siden. Vi hadde aldri møttes, men snakket en del. Jeg lovte han aldri noe og vi snakket aldri om forelskelse eller følelser. Det var et vennskap som dabbet av pga avstand. Han ble såra, og følte nok en ekstremt strek relasjon. Jeg angrer bittert. Han stalker meg fremdeles og gjør livet ekstremt surt for meg. Jeg har politianmeldt han, og gått hele veien til høyesterett, men de mener at fordi det ikke er trussel om fysisk skade kan de ikke gjøre noe.. Skal aldri på tinder igjen. 

Anonymkode: b7ce6...7b9

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg ble ghostet av min første kjæreste og han jeg mistet jomfrudommen min til. Vi var småkjærester i typ 2 år før vi hadde sex. Etter det dro han og jeg hørte ikke mer fra han. Det var det verste tillitsbruddet jeg har opplevd på kjærlighetsfronten, mest på grunn av at jeg var uerfaren og i en sårbar alder. Jeg tok dette ganske hardt. Dette var på mange herrens år siden og lenge på sosiale medier og nettdating. 

I årene etter og som voksen innser jeg at denne første erfaringen har preget meg veldig mye. Jeg har kanskje ikke ghostet så mye, men jeg har avvist i fleng. Jeg brydde meg veldig lenge ingenting om at menn kanskje ble såret og etter min erfaring hadde ikke menn følelser. Nå som er er mer moden og voksen er jeg forsiktigere og tar mer hensyn. Å kutte noen ut som man bare har chattet med på nett anser jeg ikke som ghosting. Jeg liker ikke så såre eller å skuffe, men helt ærlig bryr jeg mer om min egen velferd mer enn noe annet. Menn bryr seg mest om seg selv, jeg bryr meg mest om meg selv. 

Anonymkode: cf809...4c0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ville dere vært sammen med en som hadde ghostet dere da?

Anonymkode: 10983...1e6

Absolutt ikke! Men jeg liker ikke å bli lurt eller løyet til. Det er skittent spill og det er uansett ikke pent å kaste bort tiden til andre. Spesielt kvinner som har en biologisk klokke. 

Anonymkode: cf809...4c0

• Liker 1
Skrevet

Knulla et par ganger ei som er 12 år eldre enn meg (jeg er i slutten av 20-årene). Etter siste besøket og sexen, åpnet hun opp om hvorfor hun er på datingappen (finne en mann som kan forsørge henne og hennes barm), og det ble en deal-breaker for meg. Dro hjem og svarte aldri på meldingene hennes.

Anonymkode: c8a75...722

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Knulla et par ganger ei som er 12 år eldre enn meg (jeg er i slutten av 20-årene). Etter siste besøket og sexen, åpnet hun opp om hvorfor hun er på datingappen (finne en mann som kan forsørge henne og hennes barm), og det ble en deal-breaker for meg. Dro hjem og svarte aldri på meldingene hennes.

Anonymkode: c8a75...722

Men var du forelsket i henne frem til det og ville være i forhold med henne?

Anonymkode: 0a9fd...26b

• 10 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 14.56):

Jeg ble ghostet av kjæresten min, på en ganske grov måte. Vi bodde i hvert vårt land, og jeg skulle reise for å besøke ham. Alt var fint til jeg satt på toget til flyplassen tidlig om morgenen, han hadde lovet å skrive til meg før flyet gikk men jeg hørte ingenting. Siden kl var før 06 tok jeg det litt for gitt at han sov, men da flyet mitt landet i landet hans, var jeg slettet på snap, messenger og alt. Der sto jeg, i fremmed land uten mulighet for å kontakte ham, og uten adresse (han delte leilighet og den sto ikke i hans navn) det eneste jeg hadde var der han jobbet.

Jeg dro dit dagen etter, han var ikke tilstede. Etter 4 dager hadde jeg heldigvis billett hjem, og jeg gråt i flere mnd. Han kom tilbake.. men jeg er og var så preget av alt det som skjedde at forholdet var helt ødelagt. Han var en utrolig kald person som utsatte meg for så mye dritt. Kan fortsatt ikke tro at jeg tok ham tilbake etter det der, det er helt hinsides.

Sliter fortsatt med tillit og å stole på at noen ikke bare stikker fra meg. Det har gjort forholdet til min nye kjæreste veldig vanskelig! Unner ingen å bli sviktet slik.

Anonymkode: d950c...e53

«Vanlig» kjærlighetssorg er vondt nok i seg selv. Det du opplevd må ha vært verre og veldig vondt.

Jeg håper det går bra med deg nå.

AnonymBruker
Skrevet

Blir man ghostet hvis exen du fortsatt bor med ignorerer deg totalt? Det er vondt det også. 

Anonymkode: 23fcd...77d

Gjest Celina holmkold
Skrevet

Jeg opplevde for noen år siden at en fyr jeg var på første date med ghostet meg etterpå. Skjønte ikke hvorfor, så jeg bare sluttet å kontakte han helt etter 1 melding uten masing. Jeg hadde ikke Instagram på dette punktet, men åpnet det etterhvert og da var han første personen til å prøve å følge meg. Jeg godtok han, men fulgte ikke tilbake fordi jeg ikke hadde noe verdens interesse av å se på hva han gjør. Han ble super sint og kom til jobben min for å spørre hvorfor jeg ikke ville følge han tilbake og da begynte jeg bare å le. Folk liker ikke den medisinen som de selv gir 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...