AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Første gang du og kjæresten kledde dere nakne sammen - hva var det ved kjæresten som du synes ga en wow-følelse? Fine pupper og herlig kratt med en litt uventet farge husker jeg Anonymkode: cb7f9...53b
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Ja, når "push up, hold in og stay up 's" forsvant, så var det litt wow!🤣 Anonymkode: 879d6...d5a 4
Gjest Paramount Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Vil heller svare generelt om første gangen jeg så en jente naken, det gjorde det største inntrykket. Da tenkte jeg ikke i det hele tatt, var bare komplett starstruck, og skjønte at det var dette livet handlet om. Kan trygt si at alle forventninger ble innfridd 😂. Har aldri blitt skuffet i fortsettelsen heller. Når det gjelder kjæresten var det lårene som ga meg den avgjørende wow-faktoren, ansiktet visste jeg var pent. Første gang jeg så henne i trange jeans skjønte jeg at dette måtte jeg bare oppleve, så snart som mulig☺️.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Syns hele han var deilig ❤️ Anonymkode: 1a1b1...68b 1
Geojak Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Første gang jeg så henne naken 😍 Wow faktoren var hele henne, jeg nøt synet av hele henne og vissheten om at akkurat hun ville ha meg🥰 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Egentlig totalen, men av alle ting syntes jeg faktisk vulvaen var spesielt fin. Anonymkode: 1fac8...617 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Med første kjæreste var det ingenting, hverken negativt eller positivt. Tenkte bare helt nøytralt. Med andre - og nåværende ektefelle etter 20 år sammen, så var jeg bare så sjukt og dypt forelsket. Men aller første gangen var litt klein fordi det var hans første gang/vi var ikke kjærester enda osv. Han dog kommenterte med begeistring at «jøss! Puppene dine er forskjellige! Kult!» 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: e86ba...c3c 1
Vera Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Overkroppen hans….o.m.g 😁😁 Han var ikke sånn trent (type veldig definerte muskler osv), men bare så sykt mandig, med hår, kraftig bjørnebrystkasse..jepp! Min sin. 1
Mrs.Under Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Wow over at han var så lite behåret på kroppen. Stort pluss- altså ikke noe hår på rygg/bryst/mage. Og så penisen da, å wow wow wow! Tenker fremdeles det etter mange år sammen når jeg ser han naken og klar😛
juni Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Han har den fineste lille sprettrumpa😍 Også ble jeg overlykkelig over at han hadde mindre penis enn de to elskerne jeg hadde før han, som tilfeldigvis begge var så store at vi måtte være forsiktige i noen stillinger. Han har rett og slett en penis som passer perfekt til min kropp! At det går an å ha så flaks🥰 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå