Arwen Skrevet 19. september 2005 #1 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har link? Finner den ikke på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. september 2005 #2 Del Skrevet 21. september 2005 Finner den ikke jeg heller. Har den her hos meg, lagret lokalt (på maskina på jobb av alle ting) formatert til å passe til utskrift på A4 todelt (fordi min flyladyperm er en A5 perm, ikke denne "lettersize" som de har i usa) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 Hvor finner jeg flylady i det store og det hele? Har dere linken til den vanlige? (sorry for at jeg maser til tråden din, Arwen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 21. september 2005 #4 Del Skrevet 21. september 2005 http://www.flylady.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 21. september 2005 #5 Del Skrevet 21. september 2005 Fant den Måtte bare lete litt http://www.flylady.net/images/HCJ2003.pdf Jeg har allerede printet ut "førsteutkastet" min A4/5 utgave, og skribla litt på den. Merka av hvilke sider jeg skal ta bort, fordi jeg ikke trenger en lite over mate og tilbehør til julaften fordi vi er bortreist i jula, f.eks Og jeg må legge til ei side: JULEKORT! Det sto ikke noen liste der over hvem man skal skrive julekort til. Og jeg skal lage dem også, så jeg må ha oversikten, og begynne snart... Litt redigering på "julefila mi", og vips skrive ut på nytt, og jeg er klar for juleforberedelser. Selv om det er noen dager til Hege åpner juleforumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 21. september 2005 #6 Del Skrevet 21. september 2005 Takketakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå